Πάικο - Γαλάζια Λίμνη - Καντάστι

March 13, 2020
March 2020

near Koúpa, Central Macedonia (Greece)

Η ανάβαση ξεκιναει απο τον γνωστο χωρο αναψυχής στην Γαλαζια λιμνη ακολουθωντας το μονοπάτι που οδηγει στο χωριο Λιβάδια .Για την ανάβαση στην κορυφή (300μ υψομετρικη απο το σημειο που παρεκκλίνουμε) δεν υπαρχει σήμανση ουτε σαφές μονοπατι . Η καταβαση απο κορυφή εγινε κυκλικα μεχρι το σημειο που συναντάμε δρόμο που οδηγει στο ιδιο μονοπατι της ανάβασης.Αν υπαρχουν ατομα και οχηματα προτεινεται διασχιση με καταβαση στα Λιβαδια
Πανέμορφη διαδρομη μεσα σε δαση Πλατανιων, βελανιδιας ,Γαυρου,Οξιάς, βαθιες δασωμενες χαραδρες αυλακωνουν το βουνο,υπαρχουν ξέφωτα για ξεκουραση και θέα στα βουνα των συνορων.
Σημ. Στην διαδρομη υπολογιστε αλλα 4χλμ περιπου που για καποιο λογο (ισως κακο σημα) δεν υπολογισε η συσκευη (σε ολο το μηκος της) χωρις ομως να εχει κενα η καταγραφη

PictographInformation point Altitude 4,313 ft

Αριστ Επανω για Κορυφη

Σε αυτο το σημειο αφηνουμε τον δρομο και μπαινουμε αριστερα στο δασος οπου και ανάβαση (300μ υψ) χωρις σαφες μονοπατι με κατευθυνση την κορυφη Καντάστι τεμνοντας παλιους χμτδρμ συνεχίζουμε ανηφορικα στο δασος

PictographLake Altitude 1,371 ft

Λιμνη

Μονοπατι δεξια

Αφηνουμε τον δρόμο και μπαινουμε στο δασος

Κινουμενοι στο χμτδρ συνανταμε αριστερα στο δασος παλιο κυβόλιθο με καποια γραφή συνεχιζουμε στον δρομο

PictographInformation point Altitude 4,155 ft

Μονοπατι τελος

Βγαινουμε και κινούμαστε σε φαρδυ χμτδρμο

PictographInformation point Altitude 1,823 ft

Νερα

Το πιο δυσκολο κομματι της διαδρομης ειναι στην αρχη λογω των νερων που τρεχουν σχεδον παντου ,και επειδη δεν το περπαταει συχνα κοσμος εχει κλείσει...πρεπει να βρεις περάσματα αναμεσα απο αγκαθια πεσμενους κορμους,κλαδια. Μετα 2χλμ περιπου μπαινεις σε ευκολοπερπατητο δασος οξιας με καλη σημανση

Ντερέκι

Απότομη ανηφόρα σε δασος οξιας

Ξεφωτο

Καταβαση απο την κορυφη κυκλικά συνανταμε το μονοπατι και ταμπέλα για την κορυφη του Πρ. Ηλια το οποιο αγνοουμε και συνεχιζουμε δεξιοστροφα την πορεια μας

Βγαίνουμε σε καλο χμτδρ και συνεχίζουμε σε μονοπατι

Χμτδμος

Μετα την κατάβαση απο την κορυφη στο ξεφωτο με πορεια Β/Α συνανταμε και ακολουθουμε καλο Χωματοδρομο για 1,5 χλμ περίπου μεχρι που συνανταμε το σημειο που παρεκκλιναμε για να ανέβουμε κορυφη .Στην συνεχεια η καταβαση ειναι πανω στο ιδιο ιχνος (της αναβασης)

Χωματοδρομος

περνάμε λιγα μετρα χμτδρ και μπαινουμε παλι σε μονοπατι

PictographInformation point Altitude 3,311 ft

Φτανουμε σε χαρακτηριστικο ξέφωτο οπου σταματα η σημανση , θα πρεπει να κινηθουμε ελαφρως αριστερα για να βρουμε χωματοδρομο οπου ακολουθουμε. Αργοτερα συνανταμε στο δασος σποραδικα κοκκινα σημαδια