Photo ofΠαγγαίο - Τρίκορφο απο Εικοσιφοίνισσα 1942μ. - Pagaio - Trikorfo apo Eikosyfinisa 25-FEV-21 Photo ofΠαγγαίο - Τρίκορφο απο Εικοσιφοίνισσα 1942μ. - Pagaio - Trikorfo apo Eikosyfinisa 25-FEV-21 Photo ofΠαγγαίο - Τρίκορφο απο Εικοσιφοίνισσα 1942μ. - Pagaio - Trikorfo apo Eikosyfinisa 25-FEV-21

1916
February 25, 2021
February 2021

near Moní Eikosifoiníssis, Central Macedonia (Greece)

Ξεκινάμε από το μοναστήρι της Εικοσιφοίνισσας με ανηφορική πορεία ως τον πρώτο αυχένα στο Κεντίκι με όμορφη θέα προς την Νικήσιανη .
Παίρνουμε δεξιά το σηματοδοτημένο μονοπάτι και συνεχίζουμε την ανηφορική μας πορεία σε πολύ όμορφο πυκνό δάσος οξιάς και αφού περάσουμε από την ασκηπότρυπα θα βγούμε στον χαρακτηριστικό αυχένα με πέτρινο χτίσμα.
Εδώ καταλήγει κ το μονοπάτι από την Πρώτη Σερρών.
Απέναντι θα δούμε την κορυφή Τσεκούρι εμείς επιλέγουμε να βαδίσουμε αριστερά προς Τρίκορφο.
Η ανάβαση είναι λίγο επίπονη αλλά η θέα σε αποζημιώνει βλέποντας και τις διπλανές κορυφές Μάτι - Αυγό αλλά και τον κάμπο των Σερρών.
Νερό υπάρχει λίγο πριν το διάσελο στην θέση Κεντρίτσα

Κεντίκι Θέα

Μοναστήρι

• Photo of Γιωργος Προυσανιδης
    Γιωργος Προυσανιδης May 11, 2021

Περίπου πόσα διαλλειματα κάνατε;

• Photo of Giannis karatzitz
    Giannis karatzitz May 12, 2021

Τα διαλείμματα είναι ανάλογα με την φυσική κατάσταση του καθενός.
    Αν θυμάμαι καλά καθώς ανεβαίναμε κάναμε ένα διάλειμμα στο διάσελο πριν την τελική κορυφή και ένα άλλο στο Τρίκορφο.