Πάδες - Δρακόλιμνη Σμόλικα - Σμόλικας κορυφή 2637μ - Πάδες

Photo ofΠάδες - Δρακόλιμνη Σμόλικα - Σμόλικας κορυφή 2637μ - Πάδες Photo ofΠάδες - Δρακόλιμνη Σμόλικα - Σμόλικας κορυφή 2637μ - Πάδες Photo ofΠάδες - Δρακόλιμνη Σμόλικα - Σμόλικας κορυφή 2637μ - Πάδες

August 13, 2023
August 2023

near Pádes, Epirus (Greece)

Ανάβαση στην κορυφή του Σμόλικα 2637μ που είναι το δεύτερο ψηλότερο βουνό μετά τον Όλυμπο με διανυκτέρευση στη Δρακόλιμνη. Η αφετηρία του μονοπατιού έγινε απο το χωριό Πάδες, μέσα απο την πλατεία του χωριού μπροστά απο τον ξενώνα Munti Smolikas.Το μονοπάτι είναι πλήρως σηματοδομημένο σε όλο το μήκος της διαδρομής και αποτελεί τμήμα του εθνικού μονοπατιού Ο3. Στη πρώτη διασταύρωση ανάμεσα σε σάρα και παντελέξαρχο επιλέξαμε τη σάρα. Κατά την ανάβαση μας επιλέξαμε σε ενα κομμάτι να μείνουμε στο χωματόδρομο και όχι να μπούμε στο δασικό μονοπάτι με βάση τη σηματοδότηση (διασταυρώνονται σε κάποια σημεία ο χωματόδρομος με το μονοπάτι). Στην επιστροφή μας ακολουθήσαμε το δασικό μονοπάτι πλήρως. Η συνολική πορεία του μονοπατιού Πάδες - Δρακόλιμνη - Κορυφή ( πήγαινε - έλα ) είναι γύρω στις 8-9 ώρες με μικρές στάσεις για ξεκούραση και με βάση το δικό μας ρυθμό. Διανυκτερεύσαμε στη Δρακόλιμνη και την επόμενη ημέρα επιστρέψαμε.