Ozren Gornja Brijesnica kruzna (prema trailu Gorana Hrvica)

Photo ofOzren Gornja Brijesnica kruzna (prema trailu Gorana Hrvica) Photo ofOzren Gornja Brijesnica kruzna (prema trailu Gorana Hrvica) Photo ofOzren Gornja Brijesnica kruzna (prema trailu Gorana Hrvica)

5 hours one minute
March 21, 2021
March 2021

near Matići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Trazili smo neki wikiloc trail iz ovog, za nas ranije nepoznatog dijela Ozrena i nasli smo par trailova korisnika goranhrvic koji su odgovarali onom sto smo htjeli, imali duzinu 15ak km, bili kruzni i hvatali sto vise rejona...
ovdje je npr to Goran veoma detaljno mapirao

posto se nismo previse pripremali i na terenu ima puno razlicitih puteva imali smo malo problema da nadjemo pocetnu tacku, isli smo od turije prema donjoj brijesnici, zatim skrenuli lijevo makadamom prema gornjoj brijesnici, prosli vikend naselje, crkvu i nakon srusenog mosta preko rjecice prosli naprijed umjesto lijevo i dosli do groblja.
odatle smo se krecuci se kraj potoka prebacili do pocetne tacke u dolinici vukadinovske rijeke u kojoj se nalazi nekoliko srusenih kuca i jedna dvije obnovljene za stocare.
u dolini se predje rjecica vukadinovska i ide se putem uzbrdo desno koji vodi prema Masicama. tu nas docekuju tipicni lijepi pejsazi po kojima je Ozren prepoznatljiv, pitome, mlade crnogoricne sume, dosta potoka, rjecica i puteva...
poslije laganog uspona krece se grebenom i staza nije teska, ide u krug i pred zavrsni spust nazad prema dolinici odakle se krenulo ima fino odmaraliste sa vidikovcem odakle se vidi Konjuh, drugi vrhovi Ozrena - Kraljica, Ostravica i samo Modracko jezero.

iako prilicno izvan naseljenih mjesta na putu smo sreli dosta ljubitelja prirode, vecinom su isli iz mjesta Orahovica odakle je ovaj dio najdostupniji i isli su da posjete lokalnu nekropolu sa steccima koja se nalazi negdje u rejonu Cevaljuse. Tura se krece granicom-u blizini rubnih oblasti cak 4 opstine u federaciji Lukavac-Maglaj-Zavidovici i Banovici.
zbog ljepote, pitomosti ali i izolovanosti krajolika svakako je za preporuciti pravim ljubiteljima prirode i lagane setnje. Sljedeci put ipak cemo vjerovatno krenuti iz Orahovice i u rutu ukljuciti i nalaziste stecaka

Polaziste

greskom - dolina Maticke r., groblje

dolina Vukadinovske Rijeke

Masice

Mramor (613) lijevo

PictographMonument Altitude 2,025 ft

Spomenik vjerovatno iz 2.svj.rata

putevi desno vode za napustene zaseoke i dalje za sela Hajdarevici u Zavidovickoj opstini

malo izvan puta

desno put za Orahovicu

Odmaraliste i vidikovac

sa prekrasnim pogledom na siru okolinu, od vrhova Ozrena Ostravice i Kraljice, preko Vijenca iznad Banovica i vrhova Konjuha, tako i na samo jezero Modrac

skretanje nazad prema dolini gdje je auto