Ovnak-Obrenovci-Kozarci-Zmajevac-Zenica

Photo ofOvnak-Obrenovci-Kozarci-Zmajevac-Zenica Photo ofOvnak-Obrenovci-Kozarci-Zmajevac-Zenica Photo ofOvnak-Obrenovci-Kozarci-Zmajevac-Zenica

October 29, 2022
October 2022

near Novo Selo, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Prilično lagana tura sa Ovnaka do Zenice, preko Obranovaca i Zmajevca.
Autobus kreće sa autobuske stanice u Zenici u 07:30 sati, cijena karte dana 29.10.2022. godine je bila 3,50 KM.

Nažalost nama je na informacijama putem telefona rečeno da autobus polazi u 07:40 sati tako da smo zakasnili na ovaj autobus, cijena prevoza taksijem je 35 KM ali uspjeli smo pronaći prevoz za 20 KM, zato obratite pažnju na vrijeme polaska i nemojte se oslanjati na informacije dobijene od ljudi koji su plaćeni da daju informacije o polascima :(

GPX track koji smo koristili preuzet je od https://www.wikiloc.com/wikiloc/user.do?id=3382745 (bih-exploreri) ekipe

PictographMountain hut Altitude 2,661 ft

Mjesto za odmor

Mjesto za odmor sa pogledom na Brajkovićko jezero.

Voda Kozarci

Česma u Kozarcima, zadnja lokacija gdje možete natočiti vodu. Voda u Obrenovcima nije bila u funkciji prilikom našeg prolaska.

PictographCampsite Altitude 1,934 ft

Hammock lokacija

Mjesto za odmor i uživanciju