Photo ofΌθρυς: Πετροκάναλο-Νεροσπηλιά-Πήλιουρας 1558 μ. Othrys: Petrokanalo-Nerospilia-Piliouras Photo ofΌθρυς: Πετροκάναλο-Νεροσπηλιά-Πήλιουρας 1558 μ. Othrys: Petrokanalo-Nerospilia-Piliouras Photo ofΌθρυς: Πετροκάναλο-Νεροσπηλιά-Πήλιουρας 1558 μ. Othrys: Petrokanalo-Nerospilia-Piliouras

April 5, 2016
June 2015

near Óthrys, Thessaly (Greece)

Ανεβαίνουμε στην άσφαλτο από Αλμυρό προς Κωφούς-μνημείο C130. Περίπου 3 χλμ μετά το μνημείο, αφήνουμε το αυτοκίνητό μας στην ορειβατική πινακίδα προς Πετροκάναλο. Βαδίζουμε αρχικά σε χωματόδρομο και μετά σε μονοπάτι που μας βγάζει στο μικρό καταφύγιο του ΕΟΣ Αλμυρού στη θέση Πετροκάναλο, όπου υπάρχει και βρύση. Από εκεί μόλις περάσουμε το ρέμα ανηφορίζουμε (μονοπάτι-δρόμος-μονοπάτι-στη διασταύρωση αριστερά) προς το οροπέδιο του Μέγα Λάκκου και την κορυφή Πήλιουρας (1558 μ.). Από τον Πήλιουρα σε βόρεια πορεία γενικά, κατεβαίνουμε στο δρόμο, στον οποίο βαδίζουμε προς τα αριστερά (δυτικά). Ο δρόμος περνά από τη Νεροσπηλιά (σπήλαιο με υπόγειο ποταμό). Στη συνέχεια επιστρέφουμε στο Πετροκάναλο και από εκεί πίσω στην άσφαλτο. Η διαδρομή έχει κατά τόπους κάποια κόκκινα σημάδια αλλά συχνά είναι ασαφής και χρειάζεται προσοχή στις διασταυρώσεις (συνιστάται να υπάρχει GPS). Διάρκεια περίπου 7 ώρες. Στο Πετροκάναλο πηγαίνει και χωματόδρομος (μόνο για 4Χ4).

Πετροκάναλο Petrokanalo refuge

Βρύση Fountain

Διασταύρωση Path Junction

Πήλιουρας Piliouras 1558 m.

Νεροσπηλιά Nerospilia

• Alex Geo 1 Dec 30, 2023

Να ρωτήσω, έχει σήμα κατά μήκος της διαδρομής;

• Photo of eosvolou /friends of the kalderimi
    eosvolou /friends of the kalderimi Jan 1, 2024

Αν εννοείς σήμα κινητου τηλεφώνου, δεν ξέρω σίγουρα . Σήμα gps έχει βέβαια, όπως παντου, αφού παίρνει από δορυφόρους.