Photo ofΟΣΣΑ: ΜΕΓΑΛΟΒΡΥΣΟ-ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΡΛΙΑΓΚΙ-ΑΝΑΤΟΛΗ-ΘΕΣΗ «ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ»-ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΜΕΓΑΛΟΒΡΥΣΟ Photo ofΟΣΣΑ: ΜΕΓΑΛΟΒΡΥΣΟ-ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΡΛΙΑΓΚΙ-ΑΝΑΤΟΛΗ-ΘΕΣΗ «ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ»-ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΜΕΓΑΛΟΒΡΥΣΟ Photo ofΟΣΣΑ: ΜΕΓΑΛΟΒΡΥΣΟ-ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΡΛΙΑΓΚΙ-ΑΝΑΤΟΛΗ-ΘΕΣΗ «ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ»-ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΜΕΓΑΛΟΒΡΥΣΟ

August 1, 2023
August 2023

near Megalóvryso, Thessaly (Greece)

Κυκλική διαδρομή: Ξεκινώντας από την πλατεία του χωριού Μεγαλοβρύσου, κινούμαστε βόρεια, περνάμε διαδοχικά στο ορειβατικό μονοπάτι την Μεγάλη Βρύση, την εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονος και φθάνουμε στην κορυφή του Προφήτη Ηλία. Συνεχίζουμε προς τον ομώνυμο ναό, και από κει μέσω βορειοδυτικού μονοπατιού, οδηγούμαστε στην κορυφή Καρλιάγκι. Περπατούμε διαδοχικές κορυφές του βουνού με δυτική πορεία και εισερχόμαστε στο ορειβατικό μονοπάτι Ο2 το οποίο μας κατευθύνει στο χωριό Ανατολή. Εκεί, παρακάμπτουμε από τα βόρεια το χωριό μέσω μονοπατιού που μας οδηγεί στον ασφάλτινο δρόμο προς το χωριό Μεγαλόβρυσο και συγκεκριμένα, λίγο πριν το μνημείο πεσόντων αεροπόρων. Αμέσως μετά, αφήνουμε τον ασφάλτινο δρόμο και ακολουθούμε τον χωματόδρομο για 4 χλμ περίπου, προς το σημείο συντριβής του αεροσκάφους της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Ακολούθως, επιστρέφουμε στον κεντρικό χωματόδρομο, τον οποίο περπατούμε προς το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία Μεγαλοβρύσου. Μπαίνουμε ξανά στο μονοπάτι της επιστροφής για το χωριό, αλλά αυτή την φορά ακολουθούμε άλλη πορεία, και εκτρεπόμαστε δυτικότερα, σε άλλο μονοπάτι το οποίο μας βάζει στο χωριό από την δυτική πλευρά και καταλήγουμε στην πλατεία του χωριού.