Ορος Βόρας (Καιμακτσαλαν) Λουτρακι - Καλη πεδιαδα- Νίτσε - Σοκολ - Λουτρακι

Photo ofΟρος Βόρας (Καιμακτσαλαν) Λουτρακι - Καλη πεδιαδα- Νίτσε - Σοκολ - Λουτρακι Photo ofΟρος Βόρας (Καιμακτσαλαν) Λουτρακι - Καλη πεδιαδα- Νίτσε - Σοκολ - Λουτρακι Photo ofΟρος Βόρας (Καιμακτσαλαν) Λουτρακι - Καλη πεδιαδα- Νίτσε - Σοκολ - Λουτρακι

January 6, 2016
December 2015

near Loutráki, Central Macedonia (Greece)

Κυκλικη διασχιση τμηματος της κορυφογραμμης
Διαδρομη: Λουτρακι Αριδαιας (ρεμα Νικολαου) - συμμαχικο μονοπατι - Καλη πεδιαδα(Ντομπρο Πολε) - κορυφογραμμη προς Σοκολ - καταβαση Ανω Λουτρακι - Λουτρακι (ρεμα Νικολαου)

PictographCar park Altitude 936 ft

Αφετηρια και τερμα της πορειας

Προχειρη ναυλον καλυβα

Κορυφη Κραβιτσα

Την βλεπουμε ακριβως μπροστα μας ενω βρισκομαστε σε δασικο δρομο αλλα στην συνεχεια στριβουμε αριστερα (δυτικα) και βαδιζοντας την εχουμε στα δεξια μας

Μετα αφου κινηθηκαμε μεσω κορυφογραμμης χωρις συγκεκριμενο μονοπατι σ αυτο το σημειο βρηκαμε μονοπατι με σημανση κορδελες

Καλη πεδιαδα (Ντομπρο πολε) 1750μ

Κορυφη Νιτσε 1880μ & πυραμιδα συνορων

Το μονοπατι κανονικα παει πιο αριστερα αλλα εμεις απο εδω συνεχισαμε κορυφογραμμη διπλα στα συνορα με Σκοπια χωρις συγκεκριμενο μονοπατι

Σοκολ 1827μ

Η μικρη κοψη μας οδηγει στην κορυφη Γερακι 1827μ(Σοκολ)

Συνορα με σκοπια

PictographRiver Altitude 0 ft

Το ρεμα Τσερνα Ρεκα εχουμε στα αριστερα μας ενω βαδιζουμε στο συμμαχικο μονοπατι

PictographRuins Altitude 5,044 ft

Καλυβες γκρεμισμενες

• Photo of kclimber67
    kclimber67 Jan 8, 2016

φιλε, μου δίνεις συνεχώς ιδέες. Ευγε. Καλη πορεία (εχω κάνει μόνο Λουτράκι Σοκολ). Αλλά θα σε αντιγραψω δις σύντομα !!
    Στο πρόγραμμα του ΕΟΣ Ξάνθης έχω για το 2016 (τριήμερο Αγ. Πνεύματος) μια παρόμοια κυκλική διαδρομή από Αετοχώρι - Τζένα - Νότια (http://www.hellaspath.gr/index.php?p=2&m=1&mntid=64#200) την έχεις κάνει? Λέμε ανάλογα με τη ομάδα να την κάνουμε σε μια μέρα ή με Δ σε όποιο σημείο μας βολέψει.

• Photo of Soutemen
    Soutemen Jan 8, 2016

Ευχαριστω φιλε να σαι καλα , οσο για το κομματι Αετοχωρι Πινοβο Τζενα Νοτια δεν το εκανα ολο μαζι αλλα αν δεν κανεις κορυφη Πινοβου (που σε βγαζει εκτος πορειας) νομιζω με μια διανυκτερευση εισαι οκ