Οροπέδιο εργάνου - ελιγμός - αλπίκι εργανος

Photo ofΟροπέδιο εργάνου - ελιγμός - αλπίκι εργανος Photo ofΟροπέδιο εργάνου - ελιγμός - αλπίκι εργανος Photo ofΟροπέδιο εργάνου - ελιγμός - αλπίκι εργανος

February 27, 2021
February 2021

near Katofíyion, Crete (Greece)

Δύσκολη πορεία με αρκετή υψομετρική κάλυψη και αρκετή ώρα πεζοπορία σε ελεύθερο πεδίο ( γιδόστρατες) . Σε μια περιοχή που δεν βρήκαμε καταγεγραμμένες άλλες διαδρομές και κάναμε το χατήρι του συνοδοιπόρου Γιώργου που ήθελε να εξερευνήσουμε και αυτή την περιοχή . Ακολουθεί μια μικρή περιγραφή της πορείας .
«Πάνω σε παλιά μονοπάτια (κυρίως πάνω στη "Περατόστρατα"), κτηνοτροφικούς δρόμους και σε ένα δύο σημεία ελεύθερα. Δεν είναι γνωστή η κατάσταση των μονοπατιών, τυχόν εμπόδια με τους φράχτες των βοσκών, ούτε αν τα ρέματα που διασταυρώνουμε (φαραγγιού Εργάνου και Ψαρού Νερού) είναι διαβατά ή έχουν νερό. Το φυσικό κάλος είναι ιδιαίτερο και συνδυάζει δασική βλάστηση, θέα σε δύσβατα φαράγγια, βοσκίσιμα λιβάδια και χερσότοπους. Είναι μία άγνωστη περιπατητικά περιοχή της Κρήτης.»