Oristà - Ruta Verda - Sant Sebastià - Camí de la Baga

Photo ofOristà - Ruta Verda - Sant Sebastià - Camí de la Baga Photo ofOristà - Ruta Verda - Sant Sebastià - Camí de la Baga Photo ofOristà - Ruta Verda - Sant Sebastià - Camí de la Baga

December 31, 2023
December 2023

near Oristà, Catalunya (España)

Per mantenir la tradició fem la darrera ruta de l'any i aquest cop, el lloc escollit és la ruta verda d'Oristà. És un itinerari circular senyalitzat amb marques de pintura verda i algun pal de fusta també pintat de color verd.
El traçat no presenta cap tipus de dificultat i és apte per a tothom, inclosa la canalla, el desnivell acumulat és més aviat modest i la distància molt assequible.
La llàstima és que la sequera que arrosseguem des de finals de 2020 fa que es perdi una mica l'atractiu paisatgístic. Personalment, penso que la segona part de la ruta, un cop hem creuat la carretera, és més interessant que la primera, però això va a gustos.

Ruta circular des d'Oristà passant per:
- Ermita de Sant Sebastià (0.7 km)
- Font de la Baga (8.0 km)
- Església de sant Andreu d'Oristà (8.3 km)