Orhaniye - Uludağ Zirve - Alaçam orhaniye ortası inis

Photo ofOrhaniye - Uludağ Zirve - Alaçam orhaniye ortası inis Photo ofOrhaniye - Uludağ Zirve - Alaçam orhaniye ortası inis Photo ofOrhaniye - Uludağ Zirve - Alaçam orhaniye ortası inis

April 23, 2024
April 2024

near Orhaniye, Bursa ili (Türkiye)

Orhaniyeden başladık alpin başlangıçındaki kapıdan sonra yol kar olmasından doğaçlama vadi solundan goller bölgesine geldik hava kötü olduğu dan gollere uğramayıp sağından sırta oradan Karataş tepeye çıkıp zirve yaptık dönüşü yine Karataş tepenin sağından direk buz tutmuş olan gollere indik buradan orhaniye yoluna girip alacam yol sapagina kadar geldik burada macera aramaya karar verip iki yolun ortasından doğaçlama (bodoslama) inmeye karar verdik kesinlikle çok zor ve kötü iniş yaparak alacam şelalesi üstlerine geldik buradan tekrar sola doğru dönüp orhaniye yolundaki aracimizin yanına geldik
Bu rotayı olurda takip etmek isteyenler olursa dönüşteki orhaniye alacam yol ayrımından sonra kesinlikle takip etmesini önermiyorum