Ορεινή Ναυπακτία: Aνω Χώρα-ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ 1712m

Photo ofΟρεινή Ναυπακτία: Aνω Χώρα-ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ 1712m Photo ofΟρεινή Ναυπακτία: Aνω Χώρα-ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ 1712m Photo ofΟρεινή Ναυπακτία: Aνω Χώρα-ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ 1712m

March 5, 2010
February 2010

•   3.7 1 review

near Áno Khóra, GR. (Greece)

Τσακαλάκι 1712m
Μήκος διαδρομής: 6500m
Ώρες πορείας: 2,45
Σήμανση: όχι
Από την πλατεία και ανηφορίζοντας τα σοκάκια της Άνω Χώρας, βγαίνουμε σε χωματόδρομο, στην κορυφή του χωριού. Διασχίζουμε τον χωματόδρομο και μπαίνουμε για λίγο σε χάραξη χωματόδρομου. Ακολουθούμε το μονοπάτι στα δεξιά του χωμ. Περνάμε 2 στέρνες (μια χωματένια, όπου και πόσιμο τρεχούμενο νερό και μία τσιμεντένια) και ένα πέτρινο εικόνισμα. Περνώντας ξέφωτο, με καλλιέργεια καστανιάς και ακολουθώντας σταθερά ΝΔ πορεία, βγαίνουμε πάλι σε χωματόδρομο. Στα 100 μέτρα συναντάμε διασταύρωση χωματόδρομων και παίρνουμε τον αριστερό. Τον ακολουθούμε για 400 μέτρα και μπαίνουμε στο δασωμένο, στα αριστερά του δρόμου, σε μισοκλεισμένο μονοπάτι ,μέσα στο καστανόδασος.
Μετά 400 μέτρα συναντάμε πάλι διασταύρωση. Παίρνουμε τον αριστερό χωμ. και συνεχίζουμε για 200 μέτρα. Πάλι στ’ αριστερά του χωματόδρομου, μπαίνουμε σε μη ευκρινές μονοπάτι, για 200 μέτρα. Βγαίνουμε σε χωματόδρομο, απ’ όπου έχουμε οπτική επαφή με το Τσακαλάκι. Ακολουθούμε τον χωμ . και μετά 950 μ. βρίσκουμε πάλι διασταύρωση. Παίρνουμε τον δεξιό ανηφορικό χωματόδρομο και τον ακολουθούμε μέχρι το τέλος του, όπου και βρίσκουμε στάνες. Μπαίνουμε σε ρέμα στα δεξιά και βγαίνουμε σε αυχένα . Χωρίς μονοπάτι , με αρκετή κλίση και σχετικά δύσκολο, πετρώδες έδαφος, βγαίνουμε σε ράχη 80 μέτρα κάτω από την πρώτη κορυφή του βουνού (1697μ).
Παρακάμπτοντας την πρώτη κορυφή ,βγαίνουμε στην κορυφογραμμή και ακολουθώντας την, φτάνουμε στο Τσακαλάκι. Έχουμε ωραία θέα σε όλο τον ορεινό όγκο της Ναυπακτίας, τα Βαρδούσια, τα βουνά της Ευρυτανίας και της Τριχωνίδας.

ANOHORA

to horio ano hora

NERO

solina me parohi posimou nerou

PictographHiking Altitude 3,842 ft

proti koryfi 1697m

• Photo of George Thomadakis
    George Thomadakis Apr 1, 2018

Μεχρι το διάσελο του Βουνου στα 1300 μ προκειται για ευχαριστη περιπατική διαδρομή , ικανη και για 'απειρους ακομη και οικογενειες απλά με καλή Φυσική κατάσταση . Απο εκει και πέρα η άνοδος της Πυραμίδας ειναι εξαιρετικά δυσκολη και επικύνδυνη αλλά και επιπονή , δεδομένου ότι γινεται σε κλιησ 45-55 μοιρες και με σαθρό εδαφος πετρες δηλαδή που φευγουν καθώς και διχως σαφή χαραξη αλλά πλήρως ενσικτωδη αναρριχηση σχεδόν . Συνιστώ οδηγηση (γινεται και με συμβατικο ΙΧ) μέχρι την διασταυρωση του Δασικου δρομου και στην συνέχεια άνοδο στην κορυφή (1-1¨30 ωρα) διχως ορειβατικό σάκο αλλα΄με μικρό σάκο κορυφής . Η θεα ηδη απο τα 1300 μ ειναι μονοαδική γιατι βλέπεις Αγραφα , Χελμό Ζηρεια και τα Βαρδούσια . Αλλως αν κανεις θέλει δασικη Ημιορεινη διαδρομη ειναι πολυ ωραία απο την Ανω χωρα ως την Βάση της Πυραμίδας , αλλά αρκετα μακρινη ωστε να επιχειρήσει κανεις και την κορυφη την ίδια μέρα .