ΟΡΗ ΣΟΥΛΙΟΥ(ΑΛΙΣΣΟΣ 1613m)

March 24, 2019
March 2019

near Agía Kyriakí, Epirus (Greece)

Αλισσός ή Βρυτζάχα όπως αλλιώς ονομάζεται είναι ενα πανέμορφο βουνό με μέγιστο υψόμετρο τα 1613μ.Η επανάληψη της διαδρομής έγινε αυτή τη φορά απο το ρέμα του Χάβου,μετά το χωριό Αγία Κυριακή στο οδικό δίκτυο προς Σούλι.Σε χαρακτηριστική φουρκέτα ξεκινά ο δασικός δρόμος που οδηγεί στην αφετηρία του μονοπατιού.Το κομμάτι της ανάβασης ειναι καλά σηματοδοτημένο και δεν αφήνει περιθώρια παρέκκλισης.Η πορεία διασχίζει ένα απο τα μεγαλύτερα ελατοδάση της Ηπείρου και φτάνει σχετικά εύκολα στη κορυφή.Στην επιστροφή εγκαταλείπουμε το κύριο κλάδο του μονοπατιού και μετά το Ξέφωτο συνεχίζουμε βόρεια.Κατηφοριζουμε την απότομη πλαγιά και αμέσως κατευθυνομαστε νοτιανατολικά, προσεγγίζοντας ξανά το ρέμα στο σημείο της αφετηρίας.Προσοχή στο ίχνος του δασικού τμήματος, είναι ασυντήριτο και χωρίς σήμανση.Η Βριτζάχα αποτελεί μια σοβαρή πρόταση για καθε είδους εξόρμηση στο βουνό.Το πλούσιο ελατόδασος θα σας αποζημιώσει και αν σταθείτε τυχεροί τα άγρια άλογα θα συντροφεύσουν την εκδρομή σας.