Όρη Σουλίου (Αλισσός - κορυφή Βρυτζάχα 1613

Photo ofΌρη Σουλίου (Αλισσός - κορυφή Βρυτζάχα 1613 Photo ofΌρη Σουλίου (Αλισσός - κορυφή Βρυτζάχα 1613 Photo ofΌρη Σουλίου (Αλισσός - κορυφή Βρυτζάχα 1613

September 20, 2020
September 2020

near Frosýni, Epirus (Greece)

Στα όρη Σουλίου συμπεριλαμβάνεται και το ορεινό σύμπλεγμα το οποίο αποτελεί υποσύνολο της ορεινής μορφολογίας της περιοχής, και το οποίο επεκτείνεται ως εξής: Βόρεια από το χωριό Πετούσι, Δυτικά από την Αγία Κυριακή (Πόποβο), Ανατολικά από την Παρδαλίτσα και ΝΑ από το Ζωτικό.

Οι δυνατοί συνδυασμοί διάσχισης της περιοχής αυτής είναι πολλοί. Ο καθένας από αυτούς έχει τη δικιά του ομορφιά. Προσωπικά, θα πρότεινα η διάσχιση να ξεκινάει από την Βόρεια πλευρά, όπου υπάρχει το πλούσιο ελατόδασος.
Όμως, στη συγκεκριμένη πορεία κρίναμε φρόνιμο να αρχίσουμε από τη χαρακτηριστική χαλικαριά, λόγω των κυνηγών (για γουρούνια) που συναντήσαμε βορείως.

ΠΡΟΣΟΧΗ !
OI ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ.

CAUTION ! EXPLORATIONS IN NATURE POSE ANY RISK !!!