Ordino Arcalís: des de L'Hortell fins al Mirador Solar de Tristaina

Photo ofOrdino Arcalís: des de L'Hortell fins al Mirador Solar de Tristaina Photo ofOrdino Arcalís: des de L'Hortell fins al Mirador Solar de Tristaina Photo ofOrdino Arcalís: des de L'Hortell fins al Mirador Solar de Tristaina

July 18, 2021
July 2021

near El Serrat, Ordino (Andorra)

Ruta dureta pel desnivell, perquè no ens han deixat aparcar el cotxe a La Coma i hem hagut de pujar des d'on surt el cabina.
Deixem el cotxe al pàrquing de davant del cabina i darrera el pk hi ha un camí que puja fins als estanys, el Primer, el del Mig i el de Més Amunt. Està marcat amb punts grocs molt fàcil de seguir. Passem el primer estany, el deixem a la nostra dreta direcció al Mirador (es veu), allà seguim direcció estany de Creussans, però mirant el Mirador, arriba un moment que girem a la nostra esquerra per encarar una pujada força costeruda fins a la base, on ja veiem el cadira. Seguim la pista fins al cadira i cap amunt, fins al Mirador. La veritat es que les vistes són espectaculars, dels estanys, de França, de l'Estació. El sacrifici ha valgut la pena.. Bona ruta!!

Temps en moviment 4 h. Distància real 11,5 kms, no me'n vaig enrecordar de parar el gps, hahaha i seguiem amb el cotxe carretera avall i anava sumant kms...

Des de La Coma hem baixat per la carretera perquè el meu peu (vaig patir una lesió) no anava fi. Però recomano agafar el camí que va cap al dipòsit d'aigua (es veu des de la carretera) i baixar per allà, és més dret i es fa més via.