ΟΡΒΗΛΟΣ

July 9, 2016
July 2016

near Achladochóri, Central Macedonia (Greece)

Μια μεγάλη διαδρομή σε ενα "τεράστιο" βουνο που αποτελεί το νότιο μέρος της οροσειράς Ρirin και ειναι το φυσικό σύνορο μεταξύ Ελλάδας-Βουλγαρίας.Η πορεία ξεκινά απο το φαράγγι του κοιμισμένου ρέματος(στο σημειο φτάνει αγροτικός δρόμος απο το Αχλαδοχώρι Σερρων).Διασχίζει τη κοιλάδα μέσα απο ενα πανέμορφο δάσος και καταλήγει στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα.Στη συνέχεια κατευθύνεται ανατολικά και ακολουθεί την οριογραμμή σε ασαφές μονοπάτι που παρόλα αυτά τα συνοριακά κολωνάκια δεν αφήνουν περιθώριο παρέκκλισης.Φτάνοντας στη πυραμίδα 98,η κορυφή Σαμπάν Βράχ(2196μ) βρίσκεται λιγα μέτρα μακρύτερα σε βουλγαρικο έδαφος.Στο σημειο εκεινο κατηφορίζει τον αυχένα και ξεκινά μια ομαλή ανάβαση στη ψηλότερη κορυφη Τσολιάς(2212μ).Ακολούθως διασχίζοντας τη συνοριογραμμή φτάνει στη κορυφη Αλι Μποτούς(2172μ)και τη βουλγαρικη κορυφη Γκολέμ Τσάρεβ Βράχ(2191μ).Στη συνέχεια η πορεια μας επιστρέφει πισω στο Τσολιά, κατηφορίζει και συναντά το μονοπάτι που έρχεται απο το Κατάφυτο Δράμας.Μετα το διάσελο παρεκκλίνει και κατευθύνεται ΝΔ.Τραβερσάρει μια σχετικά ανηφορική πλαγιά και βγαίνει σε φαρδιά παρατεταμένη ράχη, η οποία καταλήγει σε αγροτικο δρομο που οδηγεί στο περίφημο εκκλησάκι της Ανάληψης.