ΟΛΥΜΠΟΣ: ΚΟΚΚΙΝΟΠΗΛΟΣ-ΡΕΜΑ ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΥΡΓΟΣ ΓΡΙΒΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Photo ofΟΛΥΜΠΟΣ: ΚΟΚΚΙΝΟΠΗΛΟΣ-ΡΕΜΑ ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΥΡΓΟΣ ΓΡΙΒΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Photo ofΟΛΥΜΠΟΣ: ΚΟΚΚΙΝΟΠΗΛΟΣ-ΡΕΜΑ ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΥΡΓΟΣ ΓΡΙΒΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Photo ofΟΛΥΜΠΟΣ: ΚΟΚΚΙΝΟΠΗΛΟΣ-ΡΕΜΑ ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑΣ-ΚΟΡΥΦΗ ΠΥΡΓΟΣ ΓΡΙΒΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

November 12, 2023
November 2023

near Kokkinopilós, Thessaly (Greece)

Η εξόρμηση μας ξεκίνησε από την εκκλησία του χωριού Κοκκινοπηλός. Ανεβήκαμε την ανατολική ράχη του χωριού με καγκέλια και φτάσαμε στο κιόσκι που αποτελεί διασταύρωση για την κορυφή Κίτρος. Συνεχίσαμε με νότια πορεία και μπήκαμε στο ρέμα της Σταλαματιάς. Η διαδρομή είναι ανηφορική με πολλές στροφές και το έδαφος έχει αρκετές πέτρες που γλιστρούν. Βγήκαμε από το ρέμα και με δυτική πορεία διασταυρώσαμε το δρόμο που έρχεται από το χωριό Καλύβια προς το καταφύγιο Χρηστάκη. Περάσαμε απέναντι και ανηφορίσαμε προς την κορυφή Πύργος Γρίβα (2324 μ.). Το μονοπάτι από την αρχή του χωριού Κοκκινοπηλός είναι με εξαιρετική σήμανση του διεθνούς μονοπατιού Ε4 καθώς και του αγώνα των μαραθωνοδρόμων FAETHON OLYMPUS MARATHON.

• Photo of Georgios Pezoporos
    Georgios Pezoporos Nov 14, 2023

Συγχαρητήρια Στέλιο σε εσένα και σε όλη την ομάδα!
    Πάρα πολύ καλή και γρήγορη ανάβαση!