Ολυμπος, Αγ. Κωνσταντίνος - Καταρράκτης Κόκκινου Βράχου (Ρέμα Ορλιά)

Photo ofΟλυμπος, Αγ. Κωνσταντίνος - Καταρράκτης Κόκκινου Βράχου (Ρέμα Ορλιά) Photo ofΟλυμπος, Αγ. Κωνσταντίνος - Καταρράκτης Κόκκινου Βράχου (Ρέμα Ορλιά) Photo ofΟλυμπος, Αγ. Κωνσταντίνος - Καταρράκτης Κόκκινου Βράχου (Ρέμα Ορλιά)

December 28, 2020
October 2020

near Díon, Central Macedonia (Greece)

23-10-2020
Η διαδρομή ξεκινά από τον Άγιο Κωνσταντίνο όπου υπάρχει και ενημερωτική πινακίδα για οκτώ μονοπάτια. Ακολουθούμε το μονοπάτι 7 προς καταφύγιο Κορομηλιάς. Στην αφετηρία της διαδρομής φτάνουμε απο το Δίο απο ασφαλτόδρομο. Πριν απο την είσοδο στο μονοπάτι δεξιά υπάρχουν δύο μικρότεροι καταρράκτες στο ίδιο ρέμα (Ορλιά). Λίγα λεπτά μετα την αφετηρία συναντάμε το ρέμα Ορλιά. Στο μέσον περίπου της διαδρομής ένα σημείο του μονοπατιού είναι γεμάτο με βρύα και λειχήνες. Αμέσως μετά ξανασυναντάμε το ρέμα σε ένα σημείο όπου υπάρχει ένας διπλός μικρός καταρράκτης που σχηματίζει μικρή λιμνούλα. Στη συνέχεια αφου περάσουμε απο μια μικρή εσοχή σπηλιά φτάνουμε στην διασταύρωση Δ1. Αριστερά πηγαίνει προς καταφύγιο Κορομηλιά ενω εμείς συνεχίζουμε δεξιά. Σε λίγα λεπτά φτάνουμε στο ρέμα και αφού περάσουμε απέναντι συνεχίζουμε αριστερά για τον καταρράκτη Κόκκινου Βράχου. Ο καταρράκτης έχει ύψος περίπου 20 μέτρα και στο κάτω μέρος σχηματίζει αρκετά μεγάλη λίμνη με διαυγή νερά.