Oller del Mas: Ruta circular entre vinyes, alzines i rouredes (Manresa-Bages)

Photo ofOller del Mas: Ruta circular entre vinyes, alzines i rouredes (Manresa-Bages) Photo ofOller del Mas: Ruta circular entre vinyes, alzines i rouredes (Manresa-Bages) Photo ofOller del Mas: Ruta circular entre vinyes, alzines i rouredes (Manresa-Bages)

51 minutes
September 11, 2022
September 2022

•   5 2 Reviews

near El Arrabal de Coll d'Arbós, Catalunya (España)

Oller del Mas: Ruta circular entre vinyes, alzines i rouredes (Manresa-Bages)

Ressenya pendent.

Salut i bona caminada !

PictographCar park Altitude 817 ft
Photo ofAparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d'avui. Pals indicadors Photo ofAparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d'avui. Pals indicadors Photo ofAparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d'avui. Pals indicadors

Aparcament a un marge del camí. Inici i final de la ruta d'avui. Pals indicadors.

PictographIntersection Altitude 833 ft
Photo ofCruïlla no senyalitzada. Seguim per la dreta a la Vinya Alzinar Photo ofCruïlla no senyalitzada. Seguim per la dreta a la Vinya Alzinar Photo ofCruïlla no senyalitzada. Seguim per la dreta a la Vinya Alzinar

Cruïlla no senyalitzada. Seguim per la dreta a la Vinya Alzinar

Cruïlla no senyalitzada. Seguim per la dreta a la Vinya Alzinar.

Photo ofVinya Alzinar, que voltem per la dreta Photo ofVinya Alzinar, que voltem per la dreta Photo ofVinya Alzinar, que voltem per la dreta

Vinya Alzinar, que voltem per la dreta

Vinya Alzinar, que voltem per la dreta.

PictographIntersection Altitude 840 ft
Photo ofSeguim per la pista de l'esquerra. Hípica i camp de golf per la dreta del camí Photo ofSeguim per la pista de l'esquerra. Hípica i camp de golf per la dreta del camí Photo ofSeguim per la pista de l'esquerra. Hípica i camp de golf per la dreta del camí

Seguim per la pista de l'esquerra. Hípica i camp de golf per la dreta del camí

Seguim per la pista de l'esquerra. Hípica i camp de golf per la dreta del camí.

PictographIntersection Altitude 850 ft
Photo ofCruïlla de camins. Seguim per l'esquerra, en direcció al bosc Photo ofCruïlla de camins. Seguim per l'esquerra, en direcció al bosc Photo ofCruïlla de camins. Seguim per l'esquerra, en direcció al bosc

Cruïlla de camins. Seguim per l'esquerra, en direcció al bosc

Cruïlla de camins. Seguim per l'esquerra, en direcció al bosc.

Tram de pista herbada

Tram de pista herbada.

PictographIntersection Altitude 928 ft
Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol de l'esquerra que travessa el bosc Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol de l'esquerra que travessa el bosc Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol de l'esquerra que travessa el bosc

Deixem la pista i seguim pel corriol de l'esquerra que travessa el bosc

Deixem la pista i seguim pel corriol de l'esquerra que travessa el bosc.

PictographIntersection Altitude 958 ft
Photo ofCruïlla amb fita de pedra de Salelles. Seguim pel corriol de l'esquerra Photo ofCruïlla amb fita de pedra de Salelles. Seguim pel corriol de l'esquerra Photo ofCruïlla amb fita de pedra de Salelles. Seguim pel corriol de l'esquerra

Cruïlla amb fita de pedra de Salelles. Seguim pel corriol de l'esquerra

Cruïlla amb fita de pedra de Salelles. Seguim pel corriol de l'esquerra.

Tram de corriol pel bosc

Tram de corriol pel bosc.

PictographIntersection Altitude 945 ft
Photo ofCruïlla de corriols. Baixem pel corriol de la dreta Photo ofCruïlla de corriols. Baixem pel corriol de la dreta Photo ofCruïlla de corriols. Baixem pel corriol de la dreta

Cruïlla de corriols. Baixem pel corriol de la dreta

Cruïlla de corriols. Baixem pel corriol de la dreta.

PictographIntersection Altitude 935 ft
Photo ofCruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra

Cruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra

Cruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra.

PictographIntersection Altitude 928 ft

Cruïlla. Baixem per la dreta

Cruïlla. Baixem per la dreta.

Tram de corriol pel bosc

Tram de corriol pel bosc.

Photo ofVeiem la Vinya la Masia a la part baixa de la dreta Photo ofVeiem la Vinya la Masia a la part baixa de la dreta Photo ofVeiem la Vinya la Masia a la part baixa de la dreta

Veiem la Vinya la Masia a la part baixa de la dreta

Veiem la Vinya la Masia a la part baixa de la dreta.

PictographIntersection Altitude 955 ft
Photo ofCruïlla amb la pista de terra. Seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb la pista de terra. Seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb la pista de terra. Seguim per l'esquerra

Cruïlla amb la pista de terra. Seguim per l'esquerra

Cruïlla amb la pista de terra. Seguim per l'esquerra.

Photo ofEstructures per fer proves tipus Spartan Race a ambdós costats del camí Photo ofEstructures per fer proves tipus Spartan Race a ambdós costats del camí Photo ofEstructures per fer proves tipus Spartan Race a ambdós costats del camí

Estructures per fer proves tipus Spartan Race a ambdós costats del camí

Estructures per fer proves tipus Spartan Race a ambdós costats del camí.

Vinya Baltasar

Vinya Baltasar.

PictographIntersection Altitude 896 ft
Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol que entra al bosc per la dreta Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol que entra al bosc per la dreta Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol que entra al bosc per la dreta

Deixem la pista i seguim pel corriol que entra al bosc per la dreta

Deixem la pista i seguim pel corriol que entra al bosc per la dreta.

PictographIntersection Altitude 853 ft
Photo ofCruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra

Cruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra

Cruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra.

PictographIntersection Altitude 846 ft
Photo ofCruïlla de pistes amb pal indicador del Camí Manresa-Montserrat. Seguim per la dreta Photo ofCruïlla de pistes amb pal indicador del Camí Manresa-Montserrat. Seguim per la dreta Photo ofCruïlla de pistes amb pal indicador del Camí Manresa-Montserrat. Seguim per la dreta

Cruïlla de pistes amb pal indicador del Camí Manresa-Montserrat. Seguim per la dreta.

Tram de pista a la Vinya Gamisans

Tram de pista a la Vinya Gamisans.

PictographPicnic Altitude 810 ft
Photo ofÀrea d'esbarjo de la Vinya Gamisans, amb dues taules de fusta Photo ofÀrea d'esbarjo de la Vinya Gamisans, amb dues taules de fusta Photo ofÀrea d'esbarjo de la Vinya Gamisans, amb dues taules de fusta

Àrea d'esbarjo de la Vinya Gamisans, amb dues taules de fusta

Àrea d'esbarjo de la Vinya Gamisans, amb dues taules de fusta.

Photo ofDe tornada a l'aparcament, amb la Vinya President per la dreta Photo ofDe tornada a l'aparcament, amb la Vinya President per la dreta Photo ofDe tornada a l'aparcament, amb la Vinya President per la dreta

De tornada a l'aparcament, amb la Vinya President per la dreta

De tornada a l'aparcament, amb la Vinya President per la dreta.

Photo ofVinya President. Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui Photo ofVinya President. Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui Photo ofVinya President. Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui

Vinya President. Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui

Vinya President. Arribada a l'aparcament i final de la ruta d'avui.

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Sep 13, 2022

Unas fotos muy lindas! y claras!

Con un hermoso día muy bonito,

Así que como siempre súper feliz de ver tus fotos!

• Photo of Pitcollonsiamunt
    Pitcollonsiamunt Sep 13, 2022

Gracias Jordi. Aprovechando los últimos fines de semana del verano por rincones cercanos a casa.
    Salut i una abraçada !

• Photo of Campcardós
    Campcardós Sep 20, 2022

Bonica excursió pels voltants de les vinyes de l'Oller del Mas on, a la majoria, ja s'ha acabat la verema.