Olgunlar-Çeymakçur Yürüyüşü

November 22, 2017

near Olgunlar, Artvin (Türkiye)

Olgunlar Çeymakcur Yürüyüşü
Olgunlardan başlayan yürüyüş patika yolu takip ederek ilk olarak dibe yaylasına varılıyor.Dibe yaylasında kısa bir molanın artından patika yoldan devam ederek dibe yaylasının üstünde bulunan düz alana varılıyor ,sonrasında artık tırmanış kısmının zorluğu başlıyor yer yer babaları takib ederek patikadan lanetleme gecidinin altına varıyoruz eğer hava açık ise lanetlemeyi karsımızda :) her mevsim karardır lanetlemede son su noktasından suyumuzuda altından sonra yolumuza devam ederek lanetleme geçişine varıyoruz artık rizedeyiz o yüzden polar ve yağmurluklar hazır olsun :) lanetlemede molamızı verdikten sonra artık iniş başlıyor sırasıyla karadeniz gölüne oradanda çeymakçur yaylasına iniyoruz...

Dikkat etilmesi gerekenler :
-Lanetleme gecesinden karadeniz gölüne kadar su yok ...
-Sisli havalarda babaları takip etmek
-eğer araçınız yok ise çeymakçur yaylasında ulaşım sorunu var bunu dikkate almalısınız...

Not :Rotayı iyi araştırmadan ve yanınızda bir bilen olmadan gitmemek en doğrusu