Photo ofOlesa, Sant Pere Sacam, Creu de Saba, Pla del Fideuer, Sant Salvador de les Espases, Coll de les Espases, Olesa Photo ofOlesa, Sant Pere Sacam, Creu de Saba, Pla del Fideuer, Sant Salvador de les Espases, Coll de les Espases, Olesa Photo ofOlesa, Sant Pere Sacam, Creu de Saba, Pla del Fideuer, Sant Salvador de les Espases, Coll de les Espases, Olesa

August 30, 2019
August 2019

near Olesa de Montserrat, Catalunya (España)

Inicialment vam fer una sortida per pista seguint el PR-166, però una vegada guanyada alçada, vam anar visitant indrets d'altíssim interès:

Primer, Sant Pere de Sacama, on necessitàvem esmorzar, i vam gaudir de la seva bellesa i la seva ombra.

Després, la Creu de Saba, amb un preciós corriol d'aproximació i sortida, i amb unes vistes magnífiques.

La joia del dia però, va ser l'encinglerada ermita de Sant Salvador de les Espases amb un preciós sender d'arribada i de sortida.

Una gran excursió, amb la vista posada a les muntanyes de Montserrat que teníem ben a prop.