oko Donjih i Gornjih bara, preko Ugljesinog vrha, Tovarnice, Planinice

Photo ofoko Donjih i Gornjih bara, preko Ugljesinog vrha, Tovarnice, Planinice Photo ofoko Donjih i Gornjih bara, preko Ugljesinog vrha, Tovarnice, Planinice Photo ofoko Donjih i Gornjih bara, preko Ugljesinog vrha, Tovarnice, Planinice

September 13, 2015
September 2015

near Breka, Republika Srpska (Bosnia and Herzegovina)

Od Tjentista desno, na mjestima losim makadamom, do zadnjeg skretanja prema Gornjim Barama. Odatle slijediti markaciju, ili utabane staze. Prva vodi ka Ugljesinom vrhu, desno od jezera Gornje Bare (ovdje marka i prestaje, dalje samo po nahodjenu odnosno utabanim stazama) Od Ugljesinog vrha proizvoljno na sedlo prema Tovarnici i dalje na Tovarnicu. Potom opet proizvoljno na sedlo prema V.Plećima. Dalje traverzirati preko cca 1km dugačkog sipara. Napomena: staza preko sipara samo djelimično postoji - malo je ima, malo nema, te je stoga ovo daleko najteži, "najpipkaviji", dio staze
Napokon se dođe na sedlo, tromeđu Ardova, Planinice i V.Pleća. Smotati oštro desno prema Planinici. Od Planinice vratiti se malo natrag i pratiti utabanu stazu koja postepeno vodi kroz šumu pa do Donjih Bara. Dalje putem do početne tačke. Vode sigurno ima na Donjim Barama, a na Gornjim moguće, ali nismo zagledali.