Οίτη, ( Υπάτη - Αγία Ιερουσαλήμ ή Αρσαλή - Υπάτη), ΕΟΣ Λαμίας 12-11-2023.

Photo ofΟίτη, ( Υπάτη - Αγία Ιερουσαλήμ ή Αρσαλή - Υπάτη), ΕΟΣ Λαμίας 12-11-2023. Photo ofΟίτη, ( Υπάτη - Αγία Ιερουσαλήμ ή Αρσαλή - Υπάτη), ΕΟΣ Λαμίας 12-11-2023. Photo ofΟίτη, ( Υπάτη - Αγία Ιερουσαλήμ ή Αρσαλή - Υπάτη), ΕΟΣ Λαμίας 12-11-2023.

November 12, 2023
November 2023

near Ypáti, Central Greece (Greece)

Πανέμορφη διαδρομή, εξαιρετικού ενδιαφέροντος, λόγω του έντονου ανηφορικού της χαρακτήρα αλλά και των δύο μικρών - μέτριας δυσκολίας περασμάτων με υποβοήθηση συρματόσχοινου.
Αφετηρία η κεντρική πλατεία του χωριού της Υπάτης στην Δυτική Φθιώτιδα. Προσοχή δεν είναι από τα μονοπάτια που προβάλλονται στο κεντρικό σταντ της πλατείας, ούτε φυσικά έχει κατευθυντήρια σήμανση. Τα όποια σημάδια υπάρχουν είναι εντελώς αποσπασματικά και όχι ιδιαίτερα εμφανή, ώστε να βασιστεί κάποιος σε αυτά.
Αν και το συγκεκριμένο μονοπάτι κατά την άποψή μου ως έχει, δεν θα πρέπει να ακολουθηθεί από αρχαρίους, θεωρώ ότι με μια μελετημένη βελτίωση, σήμανση και ανάδειξη, θα ήταν το καλύτερο από τα γνωστά μονοπάτια της Υπάτης.

Κατευθυνόμαστε χωρίς σημάδια προς τη δεξαμενή ύδρευσης

Εντυπωσιακοί γκρεμνοί, μας περιμένουν!

Έντονη ανηφόρα σε μικρούς ελιγμούς!!

PictographRisk Altitude 3,007 ft

Σημείο που απαιτεί αυξημένη προσοχή.

PictographRisk Altitude 3,089 ft

PictographCave Altitude 3,227 ft

Photo ofΠροσεγγίζοντας το Εκκλησάκι της Αρσαλής! Photo ofΠροσεγγίζοντας το Εκκλησάκι της Αρσαλής! Photo ofΠροσεγγίζοντας το Εκκλησάκι της Αρσαλής!

Προσεγγίζοντας το Εκκλησάκι της Αρσαλής!