Oğuz Yaylası - Ortaköy Malan Geçitti Göç Yolu / Gündoğmuş

Photo ofOğuz Yaylası - Ortaköy Malan Geçitti Göç Yolu / Gündoğmuş Photo ofOğuz Yaylası - Ortaköy Malan Geçitti Göç Yolu / Gündoğmuş Photo ofOğuz Yaylası - Ortaköy Malan Geçitti Göç Yolu / Gündoğmuş

September 29, 2019
September 2019

near Korucak Yaylası, Antalya (Türkiye)

Oğuz Yaylası - Ortaköy Malan Geçitti Göç Yolu / Gündoğmuş

Yollar vardır kimsenin ulaşamadığı yollar, bu yollar sizi tarihin içine götürür, büyük vadilere kanyonlara dağlara götürür ama hiç ummadığınız yerden size geçitler sunar ...
Orta Torosların en güzel göç yolunda geçen hafta muhteşem bir ekiple muhteşem doğanın içindeki hiç bir yerde göremeyeceğiniz manzaralar sunan Malan Vadisinde doğa yürüyüş yaptık...

Oğuz Yaylası - Ortaköy Malan Geçiti Göç Yolu Doğa Yürüyüşü
Gündoğmuş Göç Yolları ( İpek Yolu ) Rotaları

Yükseklerde yaylası, gölü, vadisi ve akarsularıyla Gündoğmuş çoğrafyasına gitmediyseniz...
bilin ki gerçek özgürlük nasıl bir duygu olduğunu anlayamazsınız

• MEHMET DOĞAN 1 Jul 26, 2021

Çok güzel ortaköy memleketimden uguz yaylasında yolculuk...