ODTÜ yalıncak/ 50. Yıl göleti/JSGA, hava K. Adalet akademisi

Photo ofODTÜ yalıncak/ 50. Yıl göleti/JSGA, hava K. Adalet akademisi Photo ofODTÜ yalıncak/ 50. Yıl göleti/JSGA, hava K. Adalet akademisi Photo ofODTÜ yalıncak/ 50. Yıl göleti/JSGA, hava K. Adalet akademisi

Very difficult
May 5, 2022
May 2022

near Ortadoğu, Ankara (Türkiye)

ODTÜ kampüsü yalıncak/50. Yıl göleti/ JSGA, hava kuvvetleri, adalet akademisi rotası

Ağaç

• Haluk Oğuzman May 5, 2022

Rota ODTÜ kampüsü 50. Yıl göleti istikametinde başlıyor ve gölete kadar alternatif yol olmasa da göletten sonra birçok alternatif yol bulunmaktadır ben en zor olanı yani en dik ve en uzağa gidecek şekilde olan yolları seçtim yaklaşık 800 küsürlü takımlardan 1260lara kadar çıktım bisikletim ile gittiğim yol zorluydu sürekli rampa vardı en tepeye çıkana kadar, tepede ise jsga, hava kuvvetleri ve ardından adalet akademisi sınırlarından geçiyorsunuz sonrasında yavaş yavaş inişe geçiliyor ve tüm Ankara manzarasına karşı etkinliğinizi devam ettiriyorsunuz isterseniz burada da farklı güzergahlar var Konya yolu tarafına da gidebilirsiniz ayrıca orman içersinde tilki büyükçe birçok tavşan ve doğan vardı ve büyük büyük köpekler vardı bunlar çok ürkütücü gözükse ise de bir zararı olmadı ben gittikçe uzaklaştılar küme küme oturuyorlar ve kampüse yaklaştıkça sayıları artıyor yaklaşık 50/60 köpek vardı. Rota için bulutlu havaları tavsiye ederim yukarı tarafları genelde rüzgarlı olsa da sürekli yokuş yukarı patikadan çıkılacağı için yorucu olacaktır.