Odtü Ormanı-Gökkuşağı

October 28, 2017

near Gökkuşağı, Ankara (Türkiye)

Ankara Fen Lisesi Girişi- Ahlatlıbel'deki Anayasa Mahkemesi tam tur.
ODTÜ Ormanlarında alternatif bir güzergah olarak kullanılabilir. Konya yoluna paralel şekilde gidildiğinde vadi-tepe iniş ve çıkışlarıyla yorucu ama eğlenceli bir yürüyüş oluyor. Tepe tırmanışlarının orta-zor seviyede olduğunu belirtmek gerekir.
Daha önceden paylaşmış olduğum Gökkuşağı güzergahında da belirttiğim üzere ODTÜ orman arazisinde grup halinde başıboş köpekler dolaşıyor. Bu yürüyüşümüzde orman içerisinde yol alırken bu köpeklerle karşılaştık ve toplu halde bize saldırmaya çalıştılar. Sakinliğimizi koruyarak ve elimizdeki baton ve sopaların yardımıyla köpekleri kovalamayı başardık. Her ne kadar bir iki saldırılarını engellesek de güzergahımızı değiştirmek zorunda kaldık. Oman içi yürüyüşe tek çıkmamak gerekiyor.

Ankara Fen Lisesi girişi

Orman giriş noktası

İncek giriş kapısı- kapalı

Giriş kapısı-kapalı

Köpek saldırısı ve geri dönüş:)