OCEJA - LA LLAVANERA

November 10, 2018
November 2018

•   4.8 2 Reviews

near Osséja, Occitanie (France)

La Llavanera o Riu Vanera és un torrent que baixa des de prop del Pic de Dòrria i després de passar per Oceja i Palau de Cerdanya desemboca al Segre a sota d'Age.

Per tant la caminada que farem avui es limita a seguir l'esmentat curs d'aigua des de Oceja fins que un pont destruït per una riuada no ens deixa continuar més i hem de recular per al mateix camí. Aquest camí esta senyalat de groc i com que segueix sempre el rierol no te pèrdua.

Aparquem l cotxe després del rocòdrom i desprès´s de passar per la porta del camping ja només ens queda seguir el riu.

PictographBridge Altitude 4,161 ft

• uidb4056 Apr 21, 2019

Es una bonica passejada

• Photo of tomasdevic
    tomasdevic Apr 21, 2019

Gràcies per la teva valoració. Salut i cames.

• Photo of ManelB54
    ManelB54 Jul 26, 2022

Ruta molt maca per passejar. Ara, a agost de 2022, el pont del final de la ruta on a la descripció es diu que se l'havia emportat la riuada, ha estat refet. El que passa és que a l'altra banda, penso que si hi havia un camí, aquest devia quedar esborrat per la riuada, ja que un cop creuat el pont, és difícil de veure si estem anant per camí o estem divagant pel mig de pa muntanya, que a més està a ple sol.

• Photo of tomasdevic
    tomasdevic Jul 26, 2022

Gràcies Manel, anar mantenint les rutes al dia ens ajuda a superar el pas del temps que segons he sentit a dir 'es inexorable'. Conyes a banda com que el pont ha estat molt temps fora de servei pot set la causa de la manca de camí. A més penso que al cap de poc el camí acabava a la carretera.