نیشابور ، منطقه بالای فیروزه

October 24, 2023
October 2023

near Fīrūzeh, Razavi Khorasan (Iran)

نیشابور ، منطقه بالای فیروزه

Photo ofمالاکیت در بالاترین ارتفاع منطقه ، بالای خانلق Photo ofمالاکیت در بالاترین ارتفاع منطقه ، بالای خانلق Photo ofمالاکیت در بالاترین ارتفاع منطقه ، بالای خانلق

مالاکیت در بالاترین ارتفاع منطقه ، بالای خانلق

Photo ofرگه بسیار نازک سرب داخل درز و شکاف دولومیت ها Photo ofرگه بسیار نازک سرب داخل درز و شکاف دولومیت ها Photo ofرگه بسیار نازک سرب داخل درز و شکاف دولومیت ها

رگه بسیار نازک سرب داخل درز و شکاف دولومیت ها

Photo ofترانشه اکتشافی ، رگه همات ضخامت یک تا دو متر، عیار بالای ۴۰ Photo ofترانشه اکتشافی ، رگه همات ضخامت یک تا دو متر، عیار بالای ۴۰ Photo ofترانشه اکتشافی ، رگه همات ضخامت یک تا دو متر، عیار بالای ۴۰

ترانشه اکتشافی ، رگه همات ضخامت یک تا دو متر، عیار بالای ۴۰

Photo ofمس مالاکیت در روند کنگلومرا و ماسه سنگ Photo ofمس مالاکیت در روند کنگلومرا و ماسه سنگ Photo ofمس مالاکیت در روند کنگلومرا و ماسه سنگ

مس مالاکیت در روند کنگلومرا و ماسه سنگ

مالاکیت رووی واریزه‌ها

Photo ofرگه مالاکیت با امتداد خوب در بستر ماسه سنگی Photo ofرگه مالاکیت با امتداد خوب در بستر ماسه سنگی Photo ofرگه مالاکیت با امتداد خوب در بستر ماسه سنگی