Núria, Coll d'Eina, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, Coll de Noufonts

Photo ofNúria, Coll d'Eina, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, Coll de Noufonts Photo ofNúria, Coll d'Eina, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, Coll de Noufonts Photo ofNúria, Coll d'Eina, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, Coll de Noufonts

1953
July 3, 2017
July 2017

near Vall de Núria, Catalunya (España)

Una ruta molt maca amb sortida i arribada de Núria. Els camins són bons, moltes estones per prats i sense dificultat. L'únic a destacar és la baixada del pic de Noufonts dins a la surgència de Noufons, doncs baixa molt. La resta només cal tenir en compte el desnivell de pujada, que és important.

Coll d'Eina

Pic d'Eina

Pic de Noufonts

Coll de Noufonts

PictographRiver Altitude 8,195 ft

surgència de Noufonts

• Virginiolis Jul 23, 2021

Ruta molt maca!
    Nosaltres la vam fer al revés, ens va anar millor perquè el pendent que puja al Coll de Noufonts és una mica pronunciat i vam preferir pujar-lo que baixar-lo! =P

• Photo of Antonia Freixas
    Antonia Freixas Jul 25, 2021

M'en alegro que us agradés. La pujada i la baixada cada un l'administra com millor vagi.