Photo ofΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ : Διάσχιση Λούζι - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ - ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ - ΔΙΑΣΕΛΟ ΚΥΝΗΓΟΥ - ΛΙΜΝΗ ΔΟΞΑ Photo ofΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ : Διάσχιση Λούζι - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ - ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ - ΔΙΑΣΕΛΟ ΚΥΝΗΓΟΥ - ΛΙΜΝΗ ΔΟΞΑ Photo ofΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ : Διάσχιση Λούζι - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ - ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ - ΔΙΑΣΕΛΟ ΚΥΝΗΓΟΥ - ΛΙΜΝΗ ΔΟΞΑ

July 8, 2021
May 2021

near Loúzio, Peloponnese (Greece)

Μια εναλλακτική διάσχιση της Ντουρντουβάνας που χρειάζεται όμως να έχετε 2 αυτοκίνητα (ενα για την αφετηρία και ένα για το τέλος της διαδρομής). Με τα δύο αυτοκίνητα φτάνουμε στην λίμνη Δόξα, αφήνουμε το ένα στο τέλος / αρχή της πεζοπορικής διαδρομής προς το διασελο του κυνηγού και με το δεύτερο κατευθυνόμαστε προς την Στυμφαλία λίμνη, όπου ακολουθούμε τον επαρχιακό δρόμο Λικουρίας- Φενεού. Περνάμε το Λούζι και σε χαρακτηριστική αριστερή στροφή που υπάρχει τσιμεντένια κατασκευή για την απορροή ρεματιάς, παρκάρουμε το αυτοκίνητο. Ακολουθώντας δυτική πορεία και ανεβαίνοντας στην αριστερή πλευρά της ρεματιάς, ανηφορίζουμε σε μονοπάτι που κατά διαστήματα χάνεται μεχρι να φτάσουμε στο τέλος ενός χωματόδρομου με χαρακτηριστική ποτίστρα. Στην συνέχεια με πορεία βορειοδυτική φτάνουμε στο διάσελο όπου πλέον ειναι ορατή η κορυφογραμμή που πρέπει να ακολουθήσουμε. Πλέον με πορεία βορειοανατολική φτάνουμε διαδοχικά στην κορυφή Τριανταφυλλιά (2.109) και Ντουρντουβάνα (2.078) με απίστευτη θέα προς την λίμνη Δόξα.
Στην συνέχεια ακολουθούμε το κλασικό μονοπάτι για το διάσελο του κυνηγού και από εκέι πάλι με μονοπάτι εώς την λίμνη Δόξα.