ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ: Από Λίμνη Δόξας - Διάσελο Κυνηγού

June 6, 2021
June 2021

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

Αφετηρία από την δυτική πλευρά της λίμνης Δόξα σε σημασμένο μονοπάτι. Υπάρχει πινακίδα στην αρχή. Ακολουθώντας τα σημάδια ανεβαίνουμε σε σημείο που υπάρχει μια δεξαμενή - βρύση με νερό. Μόλις την προσπεράσουμε ακολουθούμε αριστερά το μονοπάτι. Μετά από 2,5 περίπου ώρες (με στάσεις) είμαστε στο "Διάσελο του Κυνηγού" (1540 μ.). Μέχρι εκεί ο βαθμός δυσκολίας είναι 2/5. Από κει αρχίζουμε την ανάβαση αριστερά σε πιο μεγάλη κλίση της πλαγιάς ενώ οι κορυφές της Ντουρντουβάνας φαίνονται ξεκάθαρα από πάνω μας. Έως τα 1850 μ. κινούμαστε μέσα σε δάσος. Από κει και πάνω βγαίνουμε σε εκτεθειμένο και μετά από λίγο στην κορυφογραμή και σε υψόμετρο 2000 μ. Εκεί υπάρχει σήμανση. Για την ψηλότερη κορυφή "Τριανταφυλλιά" 2109 μ. πάμε δεξιά ενώ για την λίγο χαμηλότερη "Ντουρντουβάνα" 2083 μ. πάμε αριστερά. Οι δύο κορυφές είναι κοντά μεταξύ τους. Από την "Ντουρντουβάνα" έχει την καλύτερη θέα της λίμνης Δόξας και του Οροπεδίου του Φενεού. Επίσης θέα όλου του Χελμού και τις απολήξεις του Χτένια, Νησί, Μαδερό. Επιστροφή από την ίδια διαδρομή.