Ντάρδιζα - Κεραμίδι- Αγ. Γεώργιος- Πλατάνι- Ντάρδιζα κυκλικη

Photo ofΝτάρδιζα - Κεραμίδι- Αγ. Γεώργιος- Πλατάνι- Ντάρδιζα κυκλικη Photo ofΝτάρδιζα - Κεραμίδι- Αγ. Γεώργιος- Πλατάνι- Ντάρδιζα κυκλικη Photo ofΝτάρδιζα - Κεραμίδι- Αγ. Γεώργιος- Πλατάνι- Ντάρδιζα κυκλικη

6 hours one minute
May 15, 2022
May 2022

near Fylí, Attica (Greece)

Εκκίνηση από το κιόσκι απέναντι από το μοναστήρι της Ντάρδιζας. Μία μπρος πίσω διαδρομή προς Α. Αντώνιο στα 400μ και μετά στο καλά σημαδεμένο μονοπάτι με τον πορτοκαλί ρόμβο. Ανάβαση με μεγάλη κλίση μέσα σε πευκοδάσος και σε σκιά, μετά από 3 χμ φτάνουμε σε διασταύρωση με δασικό δρόμο και σε λίγα μέτρα στον δασικό συναντάμε πινακίδα δεξιά προς Πλατάνι( που δεν το ακολουθούμε) και παράλληλα μ με τον δασικό και από τα δεξιά του μπαίνουμε στο μονοπάτι προς Αγ. Γεώργιο , με το πορτοκαλί τρίγωνο. Στα 3,8χμ συναντάμε συμβολή με δασικούς σε 3 κατευθύνσεις,και προχωράμε ευθεία στον δασικό και αμέσως δεξιά στο μονοπάτι προς Αγ. Γεώργιο ( πορτοκαλί τρίγωνο) και 600μ μετά φτάνουμε στο ξωκκλήσι . Επιστρέφουμε από τα ιδια μέχρι το σημείο συμβολής των δασικών σε 3 κατευθύνσεις που συναντήσαμε και πρίν . Εδώ μπαίνουμε στον δασικό που είναι αριστερά μας , βαδίζουμε περίπου για 700 μ και στρίβουμε δεξιά σε μονοπάτι με κορδέλες και για για 1 χμ η διαδρομή είναι οριζόντια σχεδόν και μετά για άλλο 1,1 χμ κατηφορίζουμε με μεγάλη κλίση και φτάνουμε στο Πλατάνι, μια περιοχή σε ρέμα γεμάτη πλατάνια. Από την θέση αυτή σε 1,4 χμ ανάβασης , με τα πρώτα 600μ με πολυ μεγάλη κλίση και τα υπόλοιπα 800 μ με πιο ήπια κλίση βγαίνουμε στον χωματόδρομο σε σημείο με πινακίδα και μία μεγάλη μαύρη πλαστική δεξαμενή και στρίβουμε αριστερά στον δασικό επιστρέφοντας και κατεβαίνοντας από την ίδια διαδρομή που ανεβήκαμε στην αρχή της πορείας.

Εκκίνηση Μοναστήρι Ντάρδιζας

Μοναστήρι Ντάρδιζας

Αγ. Αντώνιος

μετά την επιστροφή από Αγ. Αντώνιο, διασταύρωση, στροφή αριστερά

Photo ofΔιαταύρωση και είσοδος στο μον με πορτοκαλί τρίγωνο προς Αγ. Γεώργιο Photo ofΔιαταύρωση και είσοδος στο μον με πορτοκαλί τρίγωνο προς Αγ. Γεώργιο

Διαταύρωση και είσοδος στο μον με πορτοκαλί τρίγωνο προς Αγ. Γεώργιο

Διαταύρωση και είσοδος στο μον με πορτοκαλί τρίγωνο προς Αγ. Γεώργιο. Δεξιά μας μονοπάτι προς Πλατάνι , από το οποίο θα επιστρέψουμε αργότερα

Αγ. Γεώργιος , θέα προς κορυφή Κυρά

Θέα προς Πεντέλη

Θέα προς Πεντέλη και Θέα προς Μονπαρνές- κόψη Φλαμπουριού

Photo ofWaypoint διασταύρωση με δασικό δρόμο Photo ofWaypoint διασταύρωση με δασικό δρόμο Photo ofWaypoint διασταύρωση με δασικό δρόμο

Waypoint διασταύρωση με δασικό δρόμο

διασταύρωση με δασικό δρόμο, πλαστική δεξαμενή