Νότιος Υμηττός (Μαυροβούνι-Δασωμένη Κορυφή)

Photo ofΝότιος Υμηττός (Μαυροβούνι-Δασωμένη Κορυφή) Photo ofΝότιος Υμηττός (Μαυροβούνι-Δασωμένη Κορυφή) Photo ofΝότιος Υμηττός (Μαυροβούνι-Δασωμένη Κορυφή)

1990
March 27, 2021
March 2021

near Terpsithéa, Attica (Greece)

Νότιος Υμηττός (Μαυροβούνι-Δασωμένη Κορυφή)

Πολύ όμορφη διαδρομή με δύο κορυφές και καλή θέα!

Η διαδρομή καθ' όλη την διάρκεια της είχε φουλ σήμανση σε σημείο υπερβολικής θα έλεγα, παρόλα αυτά είναι καλοδεχούμενη η υπερβολή σε αυτά!

Δεν σταματήσαμε στην τρύπια σπηλιά γιατί την έχουμε επισκεφθεί σε προηγούμενη εξόρμηση, οπότε αν δεν την έχετε δει αξίζει τον κόπο, αλλά υπολογίστε 20-30 λεπτά περισσότερα μέχρι να ανεβείτε, να βγάλετε φωτογραφίες και να επανέλθετε στο μονοπάτι..

Λίγο πριν το τέλος της διαδρομής συναντάμε το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία που έχει πανέμορφη θέα και είναι πολύ ωραίο σημείο για φωτογραφίες αρκεί να μην έχει πολύ κόσμο.

Δεξιά αν θέλουμε να πάμε και τρύπια σπηλιά, εμείς στρίψαμε αριστερά!!

Στρίβουμε δεξιά εκεί που βλέπουμε τις πέτρες