ΝΟΤΙΑ ΠΙΝΔΟΣ: ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ-ΚΟΡΥΦΗ ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΝΕΡΑΪΔΑ

Photo ofΝΟΤΙΑ ΠΙΝΔΟΣ: ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ-ΚΟΡΥΦΗ ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΝΕΡΑΪΔΑ Photo ofΝΟΤΙΑ ΠΙΝΔΟΣ: ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ-ΚΟΡΥΦΗ ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΝΕΡΑΪΔΑ Photo ofΝΟΤΙΑ ΠΙΝΔΟΣ: ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ-ΚΟΡΥΦΗ ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑ-ΚΟΡΥΦΗ ΝΕΡΑΪΔΑ

January 14, 2024
January 2024

near Pertoúli, Thessaly (Greece)

Η πορεία μας άρχισε από την Αγία Κυριακή Περτουλίου. Περπατήσαμε 50 μ. πάνω στην άσφαλτο προς Περτούλι, και μόλις περάσαμε το γεφυράκι, στρίψαμε δεξιά και εισήλθαμε στο μονοπάτι. Ακολουθήσαμε το καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι ως το σημείο που βγήκαμε στο χωματόδρομο που οδηγεί σε χαρακτηριστική ποτίστρα ζώων. Εκεί, μπήκαμε ξανά στο μονοπάτι και ανηφορίσαμε για την κορυφή Μπουντούρα. Στη συνέχεια, ακολουθώντας την κορυφογραμμή τερματίσαμε στην κορυφή Νεράιδα. Η πορεία μας διεξήχθη σε χιονισμένο πεδίο και με αρκετό αέρα στην κορυφογραμμή. Η διαδρομή κρίνεται μεσαίας δυσκολίας και απαιτεί προετοιμασία σωματική και εξοπλισμού σε χιονοσκεπές πεδίο.

• spiros1954 Apr 9, 2024

ειναι σημαδεμενη ολη η διαδρομη?

• Photo of Στέργιος Φαφάνας
    Στέργιος Φαφάνας Apr 11, 2024

Η διαδρομή είναι σηματοδοτημένη με ταμπελάκια στο δασωμένο κομμάτι της. Μετά έχει σήμανση με μπογιά αλλά όταν έγινε η πορεία δεν φαινόταν λόγω του χιονιού.