Noordlaren, Noordlaarderbos en 50 bunder

Photo ofNoordlaren, Noordlaarderbos en 50 bunder Photo ofNoordlaren, Noordlaarderbos en 50 bunder Photo ofNoordlaren, Noordlaarderbos en 50 bunder

October 10, 2018
September 2018

near Noordlaren, Groningen (Nederland)

Noordlaren is het prachtige dorpje aan het Zuidlaardermeer. Ondermeer bekend van de strijd om als eerste de schaatsmarathon op natuurijs te organiseren. Een middeleeuws kerkje is de moeite waard en daarna loopt de route over veelal onverharde Drentse paden naar het Noordlaarderbos en de 50-bunder. Allebei van natuurmonumenten.

Wij hebben ook een wandeling vanuit Glimmen gemaakt langs de Appelbergen, de golfbaan en dit bos. Deze staat ook op Wikiloc en is te zien en te gebruiken via onderstaande link;

• l.slatius Feb 28, 2019

Een mooi wandeling die een wisselend landschap weergaf. De onverharde wegen, de glooiing van de Hondsrug, het Noordlaarderbos met zijn verschillende soorten vogels.
    Het maakte alles bij elkaar tot een heerlijke dag.

Wicky en Erick Feb 28, 2019

Hallo I, Leuk dat je het een mooie tocht vind. Het was ook 1 van onze eerste die wij op Wikiloc hebben gezet. Ook leuk dat je ons bent gaan volgen, wij zullen hetzelfde gaan doen en kijken wat jij allemaal upload.
    Vriendelijke groet, Erick en Wicky en fijne tochten gewenst.

• Photo of JolandaP
    JolandaP Dec 13, 2020

Leuke route over goed begaanbaar onverhard pad. Dikke prima!

Wicky en Erick Dec 13, 2020

Hallo Jolanda, Dank voor jouw aardige commentaar en dat je onze volger bent geworden. Wij zullen jou ook gaan volgen.
    Op onze eigen site kun je eventueel nog meer wandelingen vinden. Ze zijn per land en provincie geordend. Hopelijk staan er nog mooie bruikbare bij. Hartelijke groet, Erick en Wicky.