NIULA - REFUGI DE CABANELLA

January 7, 2014
December 2013

near Saga, Catalunya (España)

Ruta circular, interessant per les vistes del Cadí, el Moixeró i la Tosa d'Alp. Es molt oberta i segueix el camí marcat #ll6? de la Cerdanya fins al refugi de Cabanella.
A partir d'aquest punt seguim el camí només una estona i llavors fem drecera pel mig dels antics camps per baixar fins al Coforn.
El racó del Coforn és un paisatge molt idíl·lic a partir del qual tampoc seguim les marques sinó que pugem amunt per sortir a sobre de Niula en comptes de fer-ho pel camí que ens manaria a la carretera un cop passat el "poble".

• de Jcombali Apr 5, 2021

Els trams en què es deixa la pista per anar camp a través són massa feréstecsl.

• Photo of tomasdevic
    tomasdevic Apr 6, 2021

De fet han passat més de set anys des de la realització de la ruta i la vegetació pot haver canviat. Els que la vulguin fer ara, tot tenint en compte la nova informació aportada, la poden allargar una mica i seguir sempre pels camins. No crec que els temps variïn massa ja que la dita diu que "No deixis mai el bon camí per agafar una mala drecera". Gràcies per la informació aportada. Salut