Niu de l'Aliga i Fonts del Glorieta

August 19, 2014
August 2014

near Alcover, Catalunya (España)

Paratge natural al costat mateix d'Alcover i de les muntanyes de Prades.
Deixem el cotxe a l'ermita del Remei, tot i que es recomana deixar-lo a Mas de Forés (0.5km més amunt de l'ermita), on hi veurem les boniques construccions dels Molins de Tarrés.
Comencem la ruta, fins que ens trobem amb les restes de la Central Hidroelèctrica. Pràcticament al costat, fem parada a l'emblemàtic Niu de l'Àliga per fer-nos una remullada i, seguidament, seguim pujant pel corriol direcció Mont-ral.
Aquest corriol ja és més exigent que l'anterior.
Al cap d'uns 900 metres arribem al picnic de la Bassa de la Central i 0.3km més enllà, al gorg de les Fonts del Glorieta i al mirador, amb unes vistes molt bucòliques!
Desfem el camí per tornar fins al punt d'inici. La baixada la fem per pista, ràpida i fàcil.

Central Hidroelèctrica

PictographRiver Altitude 0 ft

Les Fonts del Glorieta

Niu de l'Aliga

PictographProvisioning Altitude 0 ft

Picnic Les Basses

• jocosal Aug 27, 2014

He fet aquesta ruta. Bona caminata fins el Niu de l'Àliga, amb un paisatge frondòs i preciòs. Desprès el camí és més dur.
    La remullada amb aigua fresca, et remunta del cansament.