Ninčevići - Klinčani put - Sv. Juraj Kozjak - Male skale (izlet #140)

Photo ofNinčevići - Klinčani put - Sv. Juraj Kozjak - Male skale (izlet #140) Photo ofNinčevići - Klinčani put - Sv. Juraj Kozjak - Male skale (izlet #140) Photo ofNinčevići - Klinčani put - Sv. Juraj Kozjak - Male skale (izlet #140)

October 15, 2023
October 2023

near Solin, Splitsko-dalmatinska (Hrvatska)

Uspon na Sv. Juraj Kozjak po Klinčanom putu, pored stijene Šinkuk. Spust po Malim skalicama.

Ukupno 6,85 km, 3:30 sata čistog hoda i 560 m uspona.

Detaljnjije

Za uspon po klinčanom putu nije potreban pojas ni kcaiga.

Prvi putokaz za Šinkuk našli smo tek na gornjem makadamskom požarnom putu.

Nakon spusta po skalicama moguće skratiti put prema parkingu kroz mrežu požarnih puteva podno Kozjaka. Nisu svi ucrtani, niti su svi označeni markacijama.

PictographCar park Altitude 0 ft

Parking Ninčevići

Parking u šumarku kod razvaline spomenika NOB-u

Šinkuk

Stijena Šinkuk, kontrolna točka za Solinski planinarski put. Nema žiga, treba se pofotkati. Putokaz do Šinkuka na putu prema gore nije uočen, naletjeli smo na njega tek na gornjem makadamskom putu, prilikom uspona na Kozjak po "klinčanom putu".

PictographIntersection Altitude 0 ft

Putokaz za klinčani put

Putokaz za klinčani put je kontrolna točka za Solinski planinarski put. Putokaza na usponu za Sv. Jure ima više, no kontrolna točka je označen tablom i nalazi se tek na kraju klinčanog puta, tj tek kad se popne na kozjak. Žiga nema.

PictographSummit Altitude 0 ft

Sveti Juraj na Kozjaku

Vrh Sveti Juraj na Kozjaku, kontrolna točka više obilaznica i HPO-a . Žig se nalazi na zidu od kapelice.