Μαρόσα: Νεραϊδοχώρι- Όρνιο (κολωνάκι)- Νεραϊδοχώρι

Photo ofΜαρόσα: Νεραϊδοχώρι- Όρνιο (κολωνάκι)- Νεραϊδοχώρι Photo ofΜαρόσα: Νεραϊδοχώρι- Όρνιο (κολωνάκι)- Νεραϊδοχώρι Photo ofΜαρόσα: Νεραϊδοχώρι- Όρνιο (κολωνάκι)- Νεραϊδοχώρι

January 8, 2023
January 2023

near Neraïdochóri, Thessaly (Greece)

Ανάβαση στο σύμπλεγμα Μαρόσας- Όρνιου που μαζί με τη Λουπάτα και το Αυγό δημιουργούν μία ενιαία κορυφογραμμή, η διάσχιση της οποίας αποτελεί ορειβατική πρόκληση. Ξεκινάμε από το Νεραϊδοχώρι κατηφορίζοντας αρχικά μέχρι την κοίτη του Καμναΐτικου ρέματος. Στη συνέχεια ακολουθούμε χωματόδρομους και μονοπάτια με οδηγούς τις κορδέλες στα δέντρα. Φτάνοντας στην αλπική ζώνη κατευθυνόμαστε προς την κορυφογραμμή της Μαρόσας με την απόκρημνη νότια πλευρά έχοντας καταπληκτική θέα προς Άγραφα και Κεντρική Πίνδο. Η κυρίως κορυφή του Όρνιου δεν επιχειρήθηκε καθότι απαιτεί αναρριχητικό εξοπλισμό. Η κατάβαση έγινε από τη βόρεια ράχη προς τις κεραίες. Με ΟΑΛΘ.

Αριστερά κάτω

Έξοδος σε χωματόδρομο. Πάμε αριστερά

PictographBridge Altitude 3,370 ft
Photo ofΓεφύρι που διασχίζει το Καμναΐτικο ρέμα Photo ofΓεφύρι που διασχίζει το Καμναΐτικο ρέμα Photo ofΓεφύρι που διασχίζει το Καμναΐτικο ρέμα

Γεφύρι που διασχίζει το Καμναΐτικο ρέμα

Αριστερά σε μονοπάτι

Διασχίζουμε χωματόδρομο και συνεχίζουμε απέναντι

Αριστερά πάνω σε μονοπάτι

Αριστερά στο χωματόδρομο

Αριστερά στη διχάλα. Θα επιστρέψουμε από δεξιά

Ευθεία στη διασταύρωση

Αριστερά ακολουθώντας το χωματόδρομο

Photo ofΣτη βάση της Λουπάτας. Κατευθυνόμαστε ΝΔ προς Μαρόσα Photo ofΣτη βάση της Λουπάτας. Κατευθυνόμαστε ΝΔ προς Μαρόσα Photo ofΣτη βάση της Λουπάτας. Κατευθυνόμαστε ΝΔ προς Μαρόσα

Στη βάση της Λουπάτας. Κατευθυνόμαστε ΝΔ προς Μαρόσα

Τραβερσάρουμε τη Μαρόσα

Διάσελο Μαρόσας- Όρνιου

Κορυφή Όρνιου (κολωνάκι)

Photo ofΣτη βάση της κυρίως κορυφής του Όρνιου Photo ofΣτη βάση της κυρίως κορυφής του Όρνιου Photo ofΣτη βάση της κυρίως κορυφής του Όρνιου

Στη βάση της κυρίως κορυφής του Όρνιου

Photo ofΚατάβαση της βόρειας ράχης με στόχο τις κεραίες Photo ofΚατάβαση της βόρειας ράχης με στόχο τις κεραίες Photo ofΚατάβαση της βόρειας ράχης με στόχο τις κεραίες

Κατάβαση της βόρειας ράχης με στόχο τις κεραίες

Photo ofΈξοδος στο χωματόδρομο. Πάμε δεξιά. Οι εγκαταστάσεις των κεραιών είναι προς τα αριστερά Photo ofΈξοδος στο χωματόδρομο. Πάμε δεξιά. Οι εγκαταστάσεις των κεραιών είναι προς τα αριστερά Photo ofΈξοδος στο χωματόδρομο. Πάμε δεξιά. Οι εγκαταστάσεις των κεραιών είναι προς τα αριστερά