Νεράιδα - Κρυάκουρας Ι με ΟΑΛΘ

November 2, 2022
October 2022

near Neráida, Thessaly (Greece)

Η πορεία από το χωριό Νεράιδα μέχρι το σημείο που αριστερά πάει για Κρυάκουρα και δεξιά για Φούρκα είναι εύκολη και πραγματοποιήτε είτε πηγαίνοντας από τον χωματόδρομο, είτε κόβοντας σε κάποια σημεία.
Βλέποντας τον Κρυάκουρα Ι αναρωτηθήκαμε πώς θα ανεβούμε .
Και όμως ! Ανεβήκαμε χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς να ταλαιπωρηθούμε , εκτός από ένα σημείο που το έχω ως γουέιπόίντ και απαιτεί λίγο προσοχή.
Δεν ακολουθήσαμε όπως είδα εκ τον υστέρων το μονοπάτι του χάρτη που σε βγάζει μεταξύ Κρυάκουρα Ι και ΙΙ, αλλά πήγαμε από τα δεξιά και βγήκαμε κατευθείαν στον Ι.
Άρα ο καθένας ας βρει την δικιά του "γραμμή" για την κορυφή και ας την ακολουθήσει.
Καίριας σημασίας ήταν οι παλιότεροι της ομάδας που ακολούθησαν την βέλτιση γραμμή

Νεράιδα

Καλύτερα από τον χωματόδρομο

Στρίβαψε δεξιά για να κόψουμε τον χωματόδρομο και ντεμέκ να κερδίσουμε χρόνο. Περισσότερο ταλαιπωρία ήταν Καλύτερα να πάει κάποιος από τον χωματόδρομο Τον ίδιο χρόνο θα κάνει και χωρίς ταλαιπωρία με την βλάστηση

Δεξιά

Έξοδος σε χωματόδρομο

Αριστερά κόβω πάλι

Ευθεία

Γούρνα. Δεν τρέχει

Μπόλικο δροσερό νερό

Αριστερά Κριάκουρα / Δεξιά Φούρκα

Δεξιά από σάρα

Όπως βλέπω την σάρα, πάω από δεξιά Έχει πέρασμα

Σκαρφαλωματάκι

Εδώ βρίσκεται το πιο "δύσκολο" ας πούμε σημείο της πορείας Απαιτεί σκαρφαλωματάκι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες Από την ομάδα, ένας δύο δεν μπόρεσαν και πήγαν από πιο δεξιά από το λούκι

Εναλλάκτικό ανέβασμα από εδώ

Από εδώ εμείς κατεβήκαμε, για αυτό είναι έτσι τραβηγένες οι φωτογραφίες Κάποιοι από την ομάδα ανέβηκαν από αυτό το σημείο