Nemić, Ljubovija

August 24, 2020
August 2020

near Grabovica, Central Serbia (Serbia)

23. avgust 2020. godine
Uspon na vrh Nemić
vodić Dejan
broj učesnika 38

Posle prespavane noći u Vrhpolju kratkom vožnjom stižemo do puta koji vodi ka manastiru Sv. Trojice. Krećemo na uspon na vrh Nemić. Najpre se hoda asfaltnim putem do manastira. Pošto sam procenio da je tempo hodanja za mene prebrz s obzirom na raspoloživo vreme, odlučio sam da ne ulazim u manastir nego da krenem dalje šumskim putem ka vrhu.

Pravio sam pauze kada god mi je za njih bila potreba, hodao sam sam, opušten, i u iznenađujuće dobrom tempu pa sam tako došao do raskrnice gde se odvaja put ka samom vrhu. Tamo sam planirao sačekati gurpu ali nailazak dvojice planinara je uticalo da menjam odluku i krenem sa njima na vrh. Vrh me jako podsetio na Banjsko brdo iznad Probijske banje gde smo bili nedavno, pogled na Drinu je izuzetan.

Uskoro je stigla cela grupa pa smo zajedno uživali više od pola sata na vrhu. U nastavku grupa je otišla ka drugom vrhu Baurić ali zbog zarasle staze nisu uspeli da izađu na sam vrh, ja sam ostao na raskrsnici, meni je uspon na Nemić bio više nego dovoljan da ovaj dan ocenim izuzetnim.

Silazak ka Ljuboviji je bio lepim šumskim stazama do asfalta, tih poslednjih 3 km tabananja po asfaltnom putu nisu ono što volimo da radimo ali urbanizacija svugde čini svoje pa je iu ovde takav slučaj.

Lepa akcija, zahvalnost Dejanu što se angažovao oko svega i sve nam lepo pripremio. Naravno i dve pomoćnice, Tamara i Maraija, zaslužuju pohvale za angažovanje i trud da nauče nešto novo i u budućem vremenu daju svoj doprinos radu udruženja.