Nemercke (Maja e Papingut 2486m) ALBANIA

April 13, 2010

near Skore, Gjirokastër (Albania)

Πριν από το χωριό Σχωριάδες στρίβουμε σε ανηφορικό χωματόδρομο αριστερά σε μεγάλη πέτρα.Σε περίπου 1km αφήνουμε το αυτοκίνητο(4Χ4) σε χαρακτηριστικό λιβαδάκι από όπου βλέπουμε στα ρίζα του βουνού μεγάλο ανηφορικό χαλιά. Ανηφορίζουμε στον χαλιά με κατεύθυνση ελαφρά προς τα δεξιά και ανεβαίνουμε μέχρι το τέλος του όπου αρχίζει χαρακτηριστικό μονοπάτι που ανηφορίζει σταδιακά με αρκετή κλίση το βουνό. Στο τέλος του μονοπατιού υπάρχει μια στάνη σε υψόμετρο περίπου 1900μ. Περνάμε δεξιά της στάνης και ακολουθούμε όχι το μονοπάτι ακριβώς στα δεξιά αλλά αυτό που αρχικά ανηφορίζει και στην συνέχεια τραβερσάρει δεξιά.Στην συνέχεια η κορυφή φαίνεται στο βάθος και ακολουθούμε ανηφορική πορεία μέχρι εκεί.Προσοχή στην τεράστια ορθοπλαγιά που βρίσκεται στα δεξιά μας (ιδίως τον χειμώνα που σχηματίζει "φρύδια").
Η κατάβαση γίνεται από την ίδια διαδρομή.Τα υψόμετρα και το μήκος της διαδρομής δεν είναι ενδεικτικά γιατί ο σχεδιασμός έγινε με το χέρι και όχι με gps.
Η υψομ διαφορά : περίπου 1700μ
Διάρκεια πορείας σε ώρες 6-7.

Αρχή της διαδρομής

Εδώ μπορούμε να αφήσουμε το αυτοκίνητό μας.

Χαλιάς

Τελική ανηφόρα για την κορυφή.