NΕΜΕΑ-ΚΑΣΤΡΟ ΠΟΛΥΦΕΓΓΟΥΣ

April 11, 2024
April 2024

near Neméa, Peloponnese (Greece)

Ανάβαση από την εκκλησία σε σημεδεμένο μονοπάτι έως το εκκλησάκι του Αγ.Τρύφωνα στην πλαγιά του βουνού, και συνεχίζοντας ανηφορικά πάντα με σημάδια αμυδρά ανεβήκαμε έως την κορυφή του βουνού περνώντας πίσω απί τις σπηλιές που υπάρχουν, και είναι πολλές. Στη συνέχεια ανεβήκαμε στην κορυφή με τα λιγοστά υπολείματα του κάστρου, έχει και κολωνάκι τριγονομετρικό εκεί....Αξίζει η ανάβαση έχει και πολύ όμορφη θέα πρός Νεμέα, και όλη την ευρύτερη περιοχή. Μετά ακολουθώντας παλαιότερες καταγραφές αποφασίσαμε να κάνουμε την ίδια πορεία, που όμως με τα χρόνια είχε κλείσει η Γιδόστρατα, και σε πολλά σημεία ζοριστήκαμε, και αποφασίσαμε στο 3,6 χλμ να κάνουμε δεξιά αποφευγοντας όλη την υπόλοιπη διαδρομή που επέστρεφε από χωματόδρομους στην αφετηρία, και βλέποντας κάποιο (μονοπάτι) το οποίο πήγαινε καλύτερα από τη Γιδόστρατα, και η χαρά δεν κράτησε πολύ γιατί τα Πουρνάρια είχαν μεγαλώσει αρκετά κλείνοντας το μονοπάτι σε 3-4 σημεία εντελώς που με δυσκολία περάσαμε και πάλι βρίσκαμε τη διαδρομή μέχρι που τελεικά επιστρέψαμε στην αφετηρία...οπότε καλό είναι να αποφύγετε την διαδρομή, και να κάνετε μπρός πίσω από την κορυφή την πορεία.