Ναός Επικούρειου Απόλλωνα - Αμπελιώνια- Νέδα

November 11, 2018
November 2018

near Sklirós, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή στο σκέλος από τον Ναό του Απόλλωνα έως και το χωριό Σκληρό είναι παλιό καλντερίμι σε σχετικά καλή κατάσταση , με αραιή σηματοδότηση , με κύρια βλάστηση τα πουρνάρια, συνεχώς κατηφορικό . Φτάνοντας στο Σκληρό στο κέντρο του χωρίου λίγο πριν την Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στα αριστερά ακολουθείς την σηματοδότηση που σε οδηγεί σε χωματόδρομο για 300 περίπου μέτρα και στην συνέχεια ξεκινάει ανηφορικό μονοπάτι. Φτάνοντας σε οροπέδιο γεμάτο πεζούλες , χρειάζεται σχετική προσοχή μην μπερδευτείς καθώς μονοπάτι γίνεται ασαφές και η σηματοδότηση είναι πολύ αραιή. Φτάνοντας σε χωματόδρομο διακρίνεται πλέον το χωρίο Αμπελίωνα και το μονοπάτι κατηφορίζει προς το Καστανόδασος . Από την Αμπελίώνα μέχρι την Νέδα η διαδρομή ακολουθεί μετά την πηγή Τριτσέλι την κοίτη μικρού ποταμού με πλατάνια , δεν υπάρχει μονοπάτι αρά αναλόγως την εποχή πολύ πιθανόν να χρειαστεί να περπατήσεις και μέσα στο νερό, Η έξοδος από το ποτάμι γίνεται αφού περάσεις κάτω από μια τσιμεντένια γέφυρά , από την αριστερή πλευρά.