Naixement del riu Ter

October 18, 2023
October 2023

near Setcases, Catalunya (España)

Aprofitant encara els dies de bon temps per fer una bona caminada amb família. La ruta no és tècnicament complicada, la catalogo com a moderat pel desnivell pels més petits de la casa, que sinó estant acostumats a caminar per muntanya se'ls pot fer una miqueta costes amunt! Ruta circular sortint des del pàrquing número 6, sortint del pàrquing anirem a buscar les pistes d'esquí per anar guanyant alçada per arribar pel costat esquerre del refugi on ens ajuntarem amb el camí que ve del refugi per seguir direcció al coll de la marrana. On un cop a sota el coll girarem a la dreta per anar a buscar el naixement del riu Ter, on abans farem un bon tros on el camí no és gens evident, però farem les delícies dels més petits passant per trossos de la tartera i si estem de sort podrem veure uns bons exemplars d'isards. Un cop arribats al naixement ja agafarem les pistes d'esquí per tornar cap al pàrquing del començament on el camí és evident.
Salut i quilòmetres!

Girar a la dreta

Deixarem el coll de la Marrana a la nostre esquena