Na Kalnik sa sjevera - 2023

December 30, 2023
December 2023

near Ljubelj Kalnički, Varaždinska (Hrvatska)

Osnovna, "dječja" šetnja. Od Svetišta Majke Božje Hruškovske na vrh Kalnika - Vranilac, pa na vidikovac/vrh Peca i u krug do auta.
Trivijalno i lako. Za djecu samo oprez potreban kod dizanja na Vranilac. Za odrasle malo pažnja kad se ide od Pece prema svetištu - fali koja markacija.
Sve slike, karta, podaci i opisi na :

PictographMountain hut Altitude 0 ft

PictographSummit Altitude 0 ft

Vranilac T

Hiking Tere Jan 3, 2024

Trebala bi ja malo u ove krajeve 🤔
    Za markacije treba se Štefu javit, to je njegov kraj 😉

Sretna vam Nova uz puno zdravlja i prijeđenih staza! 🥂

Stamp Jan 3, 2024

Ma da. Pretrivijalni je to kraj za tebe.
    Možda ak si zacrtaš put od Ludbrega do Novog Marofa 😀
    Je, pričali smo o Štefu. A za ovaj spust sam mu čak ja radil neko predmarkiranje u 2012 (prije 11g). Tak je i napisal u najavi izleta, kad je vodil HPD Kapela u taj kraj, da idu trasiranim od mene stazama 3v i 3. 😉

Stamp Jan 3, 2024

Možda si mi i rekla ali mi stari pozabimo: si bila možda na Kalniku od Gornje rijeke u 10/2010?

Hiking Tere Jan 3, 2024

Nisam, prvi put sam bila 2016.godine i mislim 2017. ili 2018.još jednom.
    Lijepo od Štefa da te spomenul :))
    Gledala sad prognozu, ništa od mog pohoda idući vikend, a baš si mi dao ideju za Kalnik.

Stamp Jan 3, 2024

Sreo sam onda ženu, smjelu i dobre volje, samu, malo je zalutala, negdje putem skrenula na zapad a htjela doći do Vranilca (na istoku), pa me pitala za pomoć. Dao sam joj smjernice kuda kamo.. Oduševila me stavom, kao "Ma nema veze ako sam fulala i ako ni ne dođem do vrha, imam jesti i piti, dugo je dan, život je lijep, uživam u lijepoj prirodi".. Sjećam se toga ko danas..

Stamp Jan 4, 2024

Ne znam dal ćeš moći otvoriti.
    Ako ne - pošaljem na mail.
    Je,spomenuo me. I drugi puta kad sam označavao spust s Velike špice (Melinca) prema Škrinji..
    Al njemu je bilo bitnije društvo nego pomoć u radu. Napravio je on najčešće na kraju po svom 😀
    Dosta smo šarali terenom zajedno, a onda ga je obuzeo "tvoj" hobi, keširanje.. 😜

Hiking Tere Jan 4, 2024

Ajme koji genijalan stav žene, ma to je super stav.
    Uspjela sam otvorit fotku, super 👏
    Hahaha Štefa nekad ni ja ne kužim, a ja se od tog hobby polako mičem, al on je ja mislim još zagrižen, načičkao cijeli kraj keševima, što je i dobro da namami ljude u taj kraj.

Stamp Jan 4, 2024

Da sam vidio da je zabrinuta - promijenio bih svoj plan i otpratio ju dio ili cijeli put. Ionako moj plan nije bio neki Vau, istraživanje terena i nemarkiranih vrhova, a bio sam Sam..
    No njen stav je bio odlučan i pozitivan, upute je skužila (pokazah joj na karti di je fulala) pa nije bilo potrebe.

Hiking Tere Jan 4, 2024

Tak sam jadnom naletila na gospođu bez mobitela s pesom i nije znala jel ide dobro na Svetu Geru, a došla iz Slovenije i muž ju gore čekao, pa sam odustala od nepoznatog vrha da idem s njom do Gere, sigurno je sigurno. Na kraju smo se lijepo i družile.