Photo ofΝ. Υμηττός: Τερψιθέα (Μαντρί), διάσελο Σταυρού, Σέσι, Καταφύγιο Υμηττού, Άγιος Ευστάθιος, επιστροφή από Αργυρούπολη. Photo ofΝ. Υμηττός: Τερψιθέα (Μαντρί), διάσελο Σταυρού, Σέσι, Καταφύγιο Υμηττού, Άγιος Ευστάθιος, επιστροφή από Αργυρούπολη. Photo ofΝ. Υμηττός: Τερψιθέα (Μαντρί), διάσελο Σταυρού, Σέσι, Καταφύγιο Υμηττού, Άγιος Ευστάθιος, επιστροφή από Αργυρούπολη.

February 21, 2021
February 2021

near Terpsithéa, Attica (Greece)

Αφετηρία από Τερψιθέα, από Μαντρί, αφού πλέον η γνωστή διαδρομή αποκλείστηκε λόγω περίφραξης του χώρου της Αεροπορίας, ανηφορίζουμε προς διάσελο Σταυρού επισκεπτόμενοι τα γνώριμα αξιοθέατα. Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε προς Σέσι και αφού περάσουμε την πεδιάδα, καταλήγουμε στο καταφύγιο του κυνηγετικού συλλόγου Κορωπίου και στον ναϊσκο του Αγίου Ευσταθίου. Ανηφορίζουμε προς Ίσωμα και γευόμαστε την πανοραμική θέα του λεκανοπεδίου κατηφορίζοντας από τις πλαγιές πάνω από την Αργυρούπολη για να καταλήξουμε στην Αγίου Νεκταρίου στο παλιό νταμάρι. Σχετικά μεγάλη διαδρομή μέτριας δυσκολίας που θα σας αποζημιώσει με την ομορφιά της.

Φτάσαμε στο 'Μαντρί'

Photo ofΒαδίζοντας δίπλα στην περίφραξη της Αεροπορίας. Photo ofΒαδίζοντας δίπλα στην περίφραξη της Αεροπορίας. Photo ofΒαδίζοντας δίπλα στην περίφραξη της Αεροπορίας.

Βαδίζοντας δίπλα στην περίφραξη της Αεροπορίας.

Στην πύλη της Αεροπορίας.

Στα αναρριχητικά πεδία.

PictographCave Altitude 1,062 ft

PictographTunnel Altitude 1,080 ft

PictographTunnel Altitude 1,153 ft

PictographCave Altitude 1,289 ft

Στη σπηλιά του Νταβέλη.

Στο διάσελο του Σταυρού.

Στην πεδιάδα του Σέσι.

Photo ofΚαταφύγιο Υμηττού - Ναός Αγίου Ευσταθίου. Photo ofΚαταφύγιο Υμηττού - Ναός Αγίου Ευσταθίου. Photo ofΚαταφύγιο Υμηττού - Ναός Αγίου Ευσταθίου.

Καταφύγιο Υμηττού - Ναός Αγίου Ευσταθίου.

Photo ofΑφήνουμε το καταφύγιο και παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής. Photo ofΑφήνουμε το καταφύγιο και παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής. Photo ofΑφήνουμε το καταφύγιο και παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής.

Αφήνουμε το καταφύγιο και παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής.

Photo ofΣτους δασικούς δρόμους της Αργυρούπολης. Photo ofΣτους δασικούς δρόμους της Αργυρούπολης. Photo ofΣτους δασικούς δρόμους της Αργυρούπολης.

Στους δασικούς δρόμους της Αργυρούπολης.

Photo ofΕκκλησάκι στο δρόμο της επιστροφής. Photo ofΕκκλησάκι στο δρόμο της επιστροφής. Photo ofΕκκλησάκι στο δρόμο της επιστροφής.

Εκκλησάκι στο δρόμο της επιστροφής.

Και άλλο ένα προσκυνητάρι.