میانا (پاجی) به دشت میان ویشه (قله گوگلی)- Miyana-Pachi-Opert

Photo ofمیانا (پاجی) به دشت میان ویشه (قله گوگلی)- Miyana-Pachi-Opert Photo ofمیانا (پاجی) به دشت میان ویشه (قله گوگلی)- Miyana-Pachi-Opert Photo ofمیانا (پاجی) به دشت میان ویشه (قله گوگلی)- Miyana-Pachi-Opert

June 5, 2023
June 2023

near Mīānā, Māzandarān (Iran)

تاریخ اجرا: ۱۴ و ۱۵ خرداد
تعداد: ۳ نفر
صبح ساعت ۹ صبح استارت زدیم و تقریبا ساعت ۲.۵ به دشت میان ویشه رسیدیم. کل مسیر پاکوبه و اصلا چالش نداره.
انقدر منظره قشنگ بود و کسی توی دشت نبود که همونجا موندیم و به سمت اوپرت نرفتیم. از دشت تا قله گوگِلی حدود ۴۰۰ متر ارتفاع هست که پاکوبش مشخصه. نصفه مسیرو تو جنگل پیمایش میکنید و بقیه اش رو توی آفتاب، که یکم اذیت میکنه🥲
تا نصفه های مسیر رودخونه هست و آخرین رودخونه رو پین کردم، بعد از اون دیگه چشمه ای وجود نداره تا خوده اوپرت (میتونید قرص ضد عفونی داشته باشید یا بجوشونید ) البته کنار دشت یه دره ای بود که یکی از محلیا گفت آب داره ولی من هرچی گشتم پیداش نکردم!
اگر بخواید شب بمونید حداقل نفری ۳ لیتر آب همراهتون باشه چون تقریبا ۱.۵ لیترشو تو مسیر که میرید بالا مصرف میکنید🤪 (اگه هوا گرم باشه)

برای برگشت یوقت اشتباهی پاکوب سمت چپ رو نرید، تو نقشه مشخصه یه لحظه اشتباه رفتم🤪

Campsite

زیاد هموار نیست ولی جای چادر پیدا میشه

من دیدم پاکوب داشت، تقریبا مسیر نصف میشه و از داخل جنگل میرید پایین و بعدش به جاده میخورید.