מים אל ים ב 3 ימים (Sea To Sea in 3 Days)

Photo ofמים אל ים ב 3 ימים (Sea To Sea in 3 Days) Photo ofמים אל ים ב 3 ימים (Sea To Sea in 3 Days) Photo ofמים אל ים ב 3 ימים (Sea To Sea in 3 Days)

March 29, 2024
March 2024

near Ginnosar, Northern District (Israel)

I will post in Hebrew please google translate
מסלול מדהים של 3 ימים שמתחיל בכנרת (חוך כינוסר) ומסתיים בים התיכון (חוף אכזיב)
רוב המטיילים עושים אותו בכיוון ההפוך, אני ממליץ לעשות אותו בכיוון שעשיתי כך שרמת הקושי יורדת מיום ליום.
יום ראשון - יצאנו מקיבוץ גינוסר (שם השארנו את הרכב) המשכנו דרך נחל עמוד תחתון ונחל עמוד עליון הגענו לחניון הפיתול (שם רוב המטילים עושים את חניית הלילה) אנחנו החלטנו להמשיך לחניון הבא אז הצטיידנו במים והמשכנו עד פיסגת הר מירון ונשארנו ללון בחניון הפיסגה (למרות שלא בטוח שזה מאושר), אורל המסלול כ 28 ק"מ רובו עליות אך הנוף משגע ויש מים בנחל.
יום שני - הקפנו את הר מירון נוף מדהים לכל הכיוונים והמון פריחה, המשכנו דרך חרבת חממה ובמסלול של נחל נריה מסלול שרובו מוצל, פגשנו את נחל כזיב והמשכנו איתו עד לפיצול שמתחת לאבירים, כאן ניתן להחליט באיזה מסלול ממשיכים אנכנו המשכנו עם השביל שעוקף את אבירים מצזרח, העברנו את הלילה בחניון לילה שנמצא בכניסה לאבירים, יש ברז מים ופחים.
אורך המסלול כ 23 ק"מ רובו ירידות.
יום שלישי - יצאנו מאבירים וירדנו שוב לנחל כזיב, ואז המשכנו את כל נחל כזיב - מסלול שיש צורף לחצות את הנחל מספר פעמים כך שמרטיבים את הרגליים. לא לשכוח להיכנס לניקבת עין טמיר (במסלול של נחל כזיב, שימו לב לשילוט), עוזבים את הנחל ויש צורך להמשיך על הכביש מס ק"מ עד שמגיעים שוב לנחל וממשיכים איתו עד לחוף אכזיב שבים התיכון.
אורך המסלול כ 21 ק"מ כולו ירידות ורובו מוצלת יום כליל יחסית
עונה מומלצת אביב, כדיי להינות מהפריחה ולא להיכנס למזג אויר חם מדיי.