Murla-Font del Poll-Penyó Roig-Corbellot #PaísValencià

Photo ofMurla-Font del Poll-Penyó Roig-Corbellot #PaísValencià Photo ofMurla-Font del Poll-Penyó Roig-Corbellot #PaísValencià Photo ofMurla-Font del Poll-Penyó Roig-Corbellot #PaísValencià

January 6, 2021
January 2021

near Murla, Valencia (España)

Des de l'aparcament del cementiri de Murla ens dirigim a l'àrea recreativa de les Covetes. Després seguint senders i camins senyalitzats amb unes marques grogues (no homologat) anem direcció cap a Fontilles i posteriorment cap a Campell però abans d'arribar al poble girem cap a l'esquerra pujant per una pista asfaltada fins a enllaçar amb el sender PR-CV 181 just al costat de la Font del Poll. Continuem el sender fins a la Collada del Frare Amortallat. Tornem a girar cap a l'esquerra buscant un pas amb cadenes i grapes en la roca. Ens enfilem per la part rocallosa de la muntanya per un pas molt vertical però no gaire perillós, ens serveix de referència uns puntets grocs. Assolim el cim del Penyó Roig (792 m). Descendim pel mateix camí però en un punt girem cap a l'esquerra direcció el Corbellot (766 m). Sense abandonar el sender de baixada arribem a la Creu de Murla. Poc després a l'Ermita de Sant Sebastià. Seguint el calvari tornem al poble. Ruta curta però molt bonica i agradable amb magnífiques vistes.

Aparcament del cementiri.

PictographPicnic Altitude 1,044 ft

Àrea recreativa abandonada.

Enllaç amb PR-CV 181.

Cruïlla.

Panoràmica des d'un cingle.

Collada.

Pas de les cadenes.

Penyó Roig (Cavall Verd).